۱۳۸۵ مرداد ۳۰, دوشنبه

نامه یک لبنانی به آقای آیت الله خامنه ای

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر متعظم حکومت اسلامی ایران، سلام و درود این بنده ی لبنانی بی سر و پا را بپذیرید .
اینجانب م وفاق از بیروت ویران و خراب پیام شما خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را خواندم. با عنوان شیعه و لبنانی خواستم مرتبت عکس العمل خودم را به حضور حضرت عالی و از همین طریق به مردم برادر و دوست، ملت بزرگ ایران ابراز دارم. شاید عن قریب آنرا به لغت عربی نیز در جایی ثبت و انتشار کنم .
شاید برای پاسخ به شما لازم باشد به قول ایرانی من سری به صحرای کربلا بزنم تا شاید پیروزی را به طور جدید از نو معنا کنم. زیرا که چنانکه حضرت آیت الله هم می دانند در آنجا هم حضرت حسین به هیچ اخطار و نصیحت و حتا نامه ی برادرش حسن توجه نکرد و شد آنچه که باعث کشته شدن خود حسین و همه کسش شد. یعنی شکست وحشناک او و همه که با او بودند. اما سرانجام این کشتار حسین که در واقعیت کشتاری سیاسی و قبیله ای بود مفری مستمری روزانه و بانکی الی الابد شد تا روحانیت شیعه زالو وار بر آن زخم حسین و یارانش لب دوختند و از رگهای شیعیان و از آن خون و از آن روز تا الیوم آشامیده و می آشامند. روحانیت شیعه آن زخم را و آن قتال را تا به امروزه مجروح نو و جدید نگه داشته تا از آن خون اتزاق بنماید. وجود این همه امام زاده و این همه مسجد در کشور برادر ایران گویای همین امر است. امری که وجوب استحمار ملت متمدن ایران را می خواهد. و اما وجه ی دوم و مثل دوم آن جنگ ایران و عراق است که با عدم کیفیت و درایت روحانیت شیعه و شخص آیت الله خمینی و شخص شما و آقای رفسنجانی و دیگران آن جنگ خانه و کشور سوز را شما همیشه گفتید که پیروزی بوده است. و همیشه به دروغ از دو سه کشتهء خود و هزار هزار کشتهء دشمن بعثی خبر داده اید. و الان تنها یک ملیون کوچه و خیابان در سراسر وطن ایران هست و تازه در کوچه ای خود من که الان در ایران اتاق دارم چهار شهید هست که حتا مادر یکی از شهیدان معترض به این است که نام پسر خودش در آن کوچه به فراموشی رفته است. و البته من به آن ده ها هزار مریض روانی از جنگ و افلیجان و «آزادگان» هم توجه وافر دارم که برادران ایرانی و دوستان من در آنجا باید بدانند .
و اما جنگ امروز و اهتزام و در هم شکسته شدن کامل حزب الله و هزار البته ویران شدن کامل لبنان عزیز را شما باز هم پیروزی نامیده اید. و در مدت چهار روز که من ایران هستم به دستور شما جشن گرفته شده. البته جشنی دولتی. که هرگز کسی از ایرانی شخصی و غیردولتی در آن جشن وارد نشده و حتا چند شب قبل که قرار بود خود شما هم در آن جشن بیایید در میدان فلسطین در طهران و البته سی چهل نفر آمدند و شما هم از قلت و کمی طهرانی ها نیامدید و غائله پایان گرفت. و منکه قبلا هم بیروت بودم در انجا دیدم پیروزی های حزب الله را. آقای خامنه ای من بسیار خجالت می کشم از دروغ شما! شما چطور؟ آیا از دروغ خودتان خجالت نمی کشید؟ من از دروغ رادیو تلویزیون شما خجالت می کشم! شما چطور؟ من از مردم ایران هم گله مندم که همه اش ناراضی است ولی شما را از اریکهء قدرت به زیر نمی کشد و شما ما را گوشت دم گلوله اسراییل کرده اید و معدوم می کنید. آخر آقای محترم شما چه کاره اید که برای ما دوست و دشمن تعیین می کنید. من در آن مقاله ام «پول خون» نوشتم که شما با پول نفت باد آورده دارید حثیت و ناموس ما را می خرید و به اسراییل می فروشید. شما با پول های باد آورده نفت کارت دعوت می خرید و برای اسراییل می فرستید تا به ما حمله کند. آقای خامنه ای شما چه کارهء این جهان هستید. شما مگر مرز مشترک با اسراییل دارید؟ مگر اسراییلْ سرزمین های شما را گرفته است؟ اگر شما با اسراییل مشکل دارید و خصوصا اگر جرأت دارید خب مشکلتان را مثل یک مرد جنگجو با او حل کنید! چرا جنگتان را برای لبنان بینوا حواله می کنید؟ یعنی دلارهای نفتی اینهمه شما را مست کرده است؟ شما فکر نمی کنید که پشت مساعد کردن سرازیر شدن اینهمه دلار نفتی به ایران یک تله ی بزرگ برای ایران است؟ آیا شما تا این اندازه قدرت تمیز دارید؟ آقای خامنه ای می دانید که هر چه بکنید برادر مجاهد و بسیار عزیز شما «جناب آقای سیدحسن نصرالله ادام الله عمره و عزه و عافیه» کسی جز یک تروریست مزدور شما نیست؟ اگر هست خواهش می کنم دلیل سرازیر کردن پول خون لبنانی ها به خزانه ی ایشان را چگونه توجیه می کنید؟ چنانکه مبرهن همهء مردم آزاده ی جهان است اگر او تروریست باشد شما چه کسی هستید؟ و اگر شما ولی امر و مولای مسلمین جهان باشید پس معنیش این نیست که وای به حال مسلمانها؟ پس معنیش این نیست که اسلام با تمدن و انسانیت امروز و هر روز سر جنگ دارد؟ آقای خامنه ای معنیش همین است برای همین هم باید شما و برادر مجاهد و بازوی مسلح شما سید حسن نصرالله هر دو خلع سلاح شوید. آقای خامنه ای شما هر قدر پول ایران را سرقت کنید و دلارهای بیشتری برای ما مردم لبنان بفرستید و خرج کنید در حقیقت خطر بیشتری را برای مردم ما و خصوصا خود ایران می خرید. آقای رهبر متعظم حکومت ایران من با عنوان یک دانش آموخته ی ایران به شما اخطار می کنم. شما کارتان تمام است خودتان هم می دانید. شما هر قدر دست پای بی خردانه بزنید کارتان را مشکل تر خواهید کرد. سرانجام شما و به قول خودتان نظامتان بسیار دردناکتر از صدام حسین و گروه او خواهد شد. شما مثل من به خوبی می دانید آمریکا برای چه به منطقه آمده است. آقای خامنه ای من به عنوان مسلمان شیعه به شما هشدار می دهم که شما به نحوهء بدی در دام آزد ا یخواهان جهان قرار گرفته اید. من یادم هست که روزی آقای خمینی به صدام حسین نصیحت می کرد و راه خودکشی را به او نشان می داد. و اما من خمینی نیستم چرا که حتا یک آدم هم نکشته ام و خمینی دستش به خون صدهزاران ایرانی و غیر ایرانی در لبنان (مرادم آن انفجارهایی است که صدها فرانسوی و انگلیسی و امریکایی را نابود کرد و گروگانها اخذ کرد و الی آخر...) و در خارجه آلوده بود و البته شما هم سرانجام به مراتب کمتر از صدام حسین هستید در شرافت انسانی. برای همین در انجا دست کم لباس مردم در سیاست لحاظ نمی شد، ولی در حکومت شما لحاظ می شود. بنا بر این من با همان عنوان مذکور به شما خاهش می کنم که برای راحتی مردم ایران و جهان خودکشی نکنید ولی دست کم برای زنده ماندن توبه کنید و به مسجد و حسینیه بروید. با آشنایی من از مردم ایران شما آمرزیده مردم خواهید شد و بقیه عمرتان را آسوده خواهید بود در غیر این صورت شما سرنوشتی بل مراتب دردناکتر از میلوسویچ و هیتلر و صدام حسین خواهید داشت. آقای خامنه ای دست از سر ملت لبنان بردارید، شما اگر جرأتش را دارید خودتان مشکلتان را که در حقیقت مشکلی روانی ست با اسراییل حل کنید نه با مردم نجیب و بی آزار لبنان. آقای خامنه ای برای ما از طریق سرسپردهء خود سید حسن نصرالله پول خون نفرستید. او را ببِهوده سید حسن نصرالله عربی خطاب نکنید هیچکس او را غیر ایرانی نمی داند. و آقای خامنه ای آخرین سخن این است که من ضمن محکوم کردن حملات اسراییْل به لبنان لازم می دانم دو نکته را گوشزد کنم: اول اینکه تمام مردم لبنان چه شیعه و سنی و چه مسیحی باید بدانند و می دانند که گرچه این اسراییل بود که حمله می کرد و حمله می کند ولی تمام حملات بوسیله اسراییلْ و از طرف حکومت اسلامی ایران بود. دیگر اینکه اسراییل به تمامی اهدافش که عبارت از رمزگشایی ارتش و سپاه پاسداران ایران از طریق انهدام و درهم شکستن کـُند حزب الله در لبنان بود دست یافت. اسراییل این کار را با عقب نشینی و جلو روی و دوباره عقب نشینی انجام داد تا کاملا از نوع جنگ با ایران بیاموزد و آنرا به آمریکا تحویل دهد. و آخرین نکته اینکه اگر حکومت شما آیت الله خامنه ای در حد یک هزارم اسراییلْ و یا یکی از کشورهای پیشرفته قدرت داشت ایران و جهان را نابود می کرد. اینها را همه می دانند برای همین هم شما به خاطر داشتن و خواستن بمب اتم منهزم و نابود خواهند کرد. آقای خامنه ای به نظر من سپاه پاسداران و ارتش باید پیش از وقوع فاجعه برای ایران از شما و همه ی روحانیت فاصله بگیرد شما را از کار برکنار کند و یک حکومت ملی و غیر نظامی سرکار آورد و غیر سیاسی شود و شغل اصلیش که محافظت از ایران است را به عهده گیرد .
آقای خامنه ای امید دارم برادران ایرانی مرا به خاطر دخالت در امورات ایران ببخشند. اگر لبنان عزیز در میان نبود چنین جسارتی هم ناموجود بود. زنده باد لبنان و ایران آزاد لاییک تا همه ی مذاهب بتوانند با انسانیت با هم زندگی کنند .

م. وفاق
لبنان بیروت شارع ابن رشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر