۱۳۸۵ مرداد ۲۱, شنبه

زنده باد آذربايجان بيدار و مستقل

آذربایجان ، فرهنگ و زبان آذربایجان از داشته های مادری انسانهاست است که خدا ارزانی داشته است. اما چپاول و تاراج وغارت این نعمات از طرف رژیم منحوس ایران آریایی ، چهره اهریمن را سفید کرده و صفت شوم وکریه رژیم را بر همگان شناسانده است .

دگر بار از اسرائیل به غده سرطانی یاد کردن و از سرطان آریا به این آسانی گذشتن نه باعقل سازگاری دارد نه با منطق…

اسرائيل به زبان و آداب اجتماعی ومدنی وملی اعراب کاری نداشته وهرگز در صدد توهین و تحقیر این ملتها نبوده است. اسراییل در طول تجاوزات خودش در اندیشه این نبوده و در راستای این سیاست برنیامده که عرب را یهودی واسرائیلی زبان کند! اسراییل در فکر غصب سرزمین فلسطین بوده و در اندیشه نابودی اعراب ساکن سرزمینهای اشغالی .
اما جمهوری سرطانی آریایی، نه تنها خاک آذربایجان را غصب کرده و منابع این سرزمین را چه از نظر طبیعی که در بستر خاک هستند و چه منابع بیرونی! چپاول میکند همینطور با اعمال غیر معمول و غیر انسانی(زباله های هسته ای، کشف واکتشاف اورانیوم.تکمیل آب سنگین لازم نطنز، غنی سازی اورانیوم لازم برای راکتورها در اقصی نقاط آذربایجان وغیره) در صدد آلوده کردن خاک ، آب وهوای میهن ما آذربایجان با سیاست های غیر انسانی اش مشغول میباشد.
حکومت ایران هرگز درخصوص حمایت از مسلمانان کاری نکرده و نخواهد کرد. این حکومت استپدادی و غیر انسانی باجنگ و در گیریهایی که در دنیا بخصوص در خاورمیانه روی می دهد به ادامه حکومتش خوشبین و به کارهای تروریستیش امیدوارتر ومصمم ترمی گردد.

اگر قبول ندارید به آنچه که از آن برائت گردید تامل کنید، کشتار آذربایجانیها در ایران توسط رژیم بخاطر خواستن حقوق عادی شهروندی و احقاق حق خدادادی، زندانی کردن بصورت مخفیانه که در جلادخانه ها با اشکال گوناگون سر به نیست می کنند. برادران وخواهران ما را می کشند ولی جنازه شهیدان وطن را یا تحویل نمی دهند و یا در گورهای دسته جمعی دفن میکنند.

بیاندیشید به چچن که روزانه به طرق مختلف توسط اشخاص روسی رژیم، کشته ومحبوس میگردند.

بنگرید به قبرس که مسلمانان با دادن قسمت اعظم سرزمین مادری به نمایندگان یونان، در مابقی سرزمین خود با انواع ناملایمات اقتصادی و سیاسی روبرو هستند.

گذری داشته باشید به کشور مستقل ترکیه بخاطر عدم تقسیم کشور مابین کردوارمنی وترک با انواع کارشکنیهای ایران در پشت پرده با مشکلاتی چون عدم رعایت حقوق بشر وغیره روبروست.

سفری کنید به شهرهای ترکمن ها در شمال شرقی و تماشا کنید تبعیضها را…

بیکاری در آذربایجان بیداد می کند. اکثر جوانان و نان آوران در جهت اشتغال و تامین مایحتاج روزانه مجبور به جلای وطن می گردند. علت نداشتن امکانات در جهت ایجاد اشتغال نیست، علت عدم اعتلای امکانات برابر در شهرهاست.

مواد اولیه چینی از مرند بصورت خاک طبیعی به اصفهان رفته در آنجا موجب ایجاد کارخانه میگردد.

مواد اولیه مس از سونگون بصورت خاک به کرمان رفته موجب ایجاد کارخانه تولید مس و فراورده های مسی گردیده است.

اورانیم برای راه اندازی راکتورهای اتمی در آذربایجان غنی گشته و پس از بر طرف شدن ذرات و زباله ها، حاصله در بسته بندیهای استاندارد شده به راکتورها تحویل میگردند.

سنگهای محتوی طلا با نام سنگ آهک وسنگ گرانیت از آذربایجان خارج گشته در اصفهان و کرمان به صورت کوههای مصنوعی درامده اند.

100% آذربایجانیها به زبان خودشان می خواهند فرزندانشان درس بخوانند و تحصیل علم روز کنند. دولت نه اینکه این خواست طبیعی را که خداوند برهر حانداری ارزانی داشته کتمان کرده و اجازه آن رانمی دهد بلکه این رژیم سفاک ویزیدی (یزید هم با اسلام ومسلمین این کار را نکرد) سعی در توهین وتحقیر زبان آذربایجان داشته و می کند.

حکومت شونیزمی حاکمی همچون حکومت پهلوی ورضاخان و اسلامی در چارچوب ایران، آذربایجانیها و اعراب و کرد و لرها وبلوچ و ترکمنهاو گیلانیها و دیگر طوایف را در صدد است که فارس زبان کند و از خود بی خبر…
اما غافل از اینکه همه این ملتها که یاد شد ، برای خودشان همه چیز دارند. زبان کرد به کرد زبان شیرین است و زیبا… زبان ترک به آذربایجانی قشنگ است و دلپسندوغیره

ما آذربایجانیها قسم خورده ایم به روح پاک شهیدانمان ، نه از تیر دشمن و نه تفنگ آن هراسی نداشته و نخواهیم داشت. ما مراقبیم که گول دشمن را در شعار برادری ، مثل گذشته گان نخوریم.

سخن آخر : بد، بد است چه این رنگ پارسیش و چه رنگ داشیش
نفرین باد بر بد نژادان…
ايلقار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر