۱۳۸۵ مرداد ۱۵, یکشنبه

ظهور نازیسم اسلامی :

مقدمه :
نمیدونم به زندگی های دوباره چقدر اعتقاد دارین ؟ البته منظورم تناسخ نیست چون تناسخ یعنی تبدیل شدن و تغییر کردن , اما زندگی های پیشین و یا زندگی های دوباره یعنی بعد از مرگ دوباره از نو متولد شدن . عرفا و صوفیان یک اعتقادی دارن و اونم اینه که انسانها وقتی که میمیرن , دوباره به این دنیا بر میگردن و به همین دلیل هم هست که بین تفکرات عرفانی و طرفداران فرقه های دراویش , هرگز خشونت دیده نمیشه و همگی دوستدار انسان هستن . دلیلش اینه که اونها بر خلاف مذهبیون , خدا رو بسیار زیبا و مهربان میبینن . در حالیکه مذهبیون همه چیز رو شالوده ای از پلیدی ها و قوانین بدوی و وحشیانه و غیر منطقی میدونن . در واقع ریشه عرفان دراویش در آیین مهر ورزی ایرانیان باستان داره و به همین دلیل مذهبیون با اونها مخالف هستن . حالا همین عرفا اعتقاد دارن که انسان وقتی که متولد میشه و گناهی انجام میده , هرگز به مواخذه در دوزخ و برزخ کشیده نمیشه و بعد از مرگ , روح به دنیایی زیبا و سراسر آرامش قدم میذاره و بعد از پالایش پلیدی ها و زشتی ها , دوباره به این دنیا باز میگرده و از آغاز بصورت جنین رشد میکنه و یک زندگی نوینی رو از آغاز شروع میکنه و باید سعی کنه تا کارما های خودش یا اعمال ناشایستی که در زندگی قبل انجام داده رو جبران کنه ! این تفکر از اونجا دارای اهمیته که برای خیلی از ما این سوال پیش اومده گه دلیل بی مهری روزگار یا اتفاقات عجیب و تاخوشایند در طول زندگی ما در چیه ؟ چون هیچ توجیح منطقی ای براشون پیدا نمیکنیم و بصورت خرافی اونها رو ربط میدیم به قضا و قدر و قسمت ! مذهبیون بر عکس عرفا پاسخ میدن و اعتقاد دارن که همه زندگی بشر امتحان الهی هست و بشر باید مدام مبارزه کنه و زجر بکشه و با شیطان مبارزه کنه و نفس همه چیز در شیطان خلاصه شده ! در صورتیکه از نظر عقلی و منطقی و حتا علمی چنین اعتقادی مردود شناخته میشه و کاملن کودکانه و خرافی و جاهلانه !

حالا اگر باور کنیم که این صحبتها حقیقت داره و به راستی زندگی های دوباره و بازگشت ارواح از عالم برزخ به زمین برای جبران کارماها حقیقت داره , پس باید این جقیقت تلخ رو هم بپذیریم که هیتلر اینبار در لباس ابلیس متولد شده ! منظورم کسی نیست جز محمود احمدی نژاد ملقب به حلقه گم شده داروین یا رابین هود مستضعفان و گدایان اسلامی یا همون رئیس جمهور رجایی آرمگدان !!!! میگن چشمها آیینه درون و ذات انسانهاست ! نگاهی به چشمهای این انسان میتونه گویای خیلی چیزها باشه ! نفرت و خشونت و پلیدی و درندگی و عصبیت در چشمهاش موج میزنه ! چشمهایی خالی از هر گونه احساس ... چشمهایی که زیبنده یک قاتل و جانی بی رحمه . سخنرانیهای پر شورش و حرکات دستش در پشت تریبون ها , دفاعش از تروریست ها , پافشاریش بر خواسته های ضد انسانی و تاکیدش بر بدست آوردن تکنولوژی ای برای نابودی بشریت , نفرتش از یهودیان و کشور اسرائیل و از همه وحشتناک تر , قربانی کردن مردم کشورش برای اهداف شوم و رذیلانه ش همگی یاد آور سخنرانی های آتشین و اعمال ننگین و جنایتکارانه کسی نیست جز شخص آدولف هیتلر :

فراموش نکنیم هیتلر اتریشی بود و نه آلمانی !
فراموش نکنیم که هیتلر یک شاگرد کودن در مدرسه بود !
فراموش نکنیم که هیتلر روحیه ای لطیف داشت و آبرنگ نقاشی میکرد !
فراموش نکنیم که هیتلر دلباخته اسطوره های ژرمن بود !
فراموش نکنیم که هیتلر نژاد پرست بود و اعتقاد به برتری نژاد آریا داشت !
فراموش نکنیم هیتلر نفرت شدیدی از یهودیان داشت !
فراموش نکنیم که هیتلر یک سرجوخه اتریشی بود و عاشق جبهه و جنگ و نبرد !
فراموش نکنیم که هیتلر با کمک نیروهای قسم خورده و جنایتکارش یعنی اس اس ها به رهبری آلمان رسید !
فراموش نکنیم که هیتلر با غارت کشورهای تحت تصرف , مردم آلمان و اطرافیانش رو راضی نگه میداشت تا شورش نکنن .
فراموش نکنیم که اس اس ها بودن که هر از گاهی میریختن در کوچه و خیابون و روزنامه ها رو به آتش میکشیدن و مخالفان رو وحشیانه کتک میزدن و یهویان رو به قتل میرسوندن و جنایات فجیعی مرتکب میشدن !
فراموش نکنیم که هیتلر اعتقاد عجیبی به نوستراداموس پیشگو داشت !
فراموش نکنیم که مخالفان هیتلر توسط گشتاپو حتا در خود آلمان دستگیر و ترور میشدن !
فراموش نکنیم که هیتلر برای رسیدن به اهداف جنون آمیز خودش چند میلیون آلمانی رو به کام مرگ فرستاد !
و از همه مهمتر اینکه فراموش نکنیم که هیتلر یا همون سرجوخه اتریشی ای که در وین و کنار تریایی نشسته بود و آبجو میخورد و نقاشی آبرنگ میکشید و گمنام بود , تونست چنان قدرتی پیدا کنه که دنیا رو به آتش بکشه !!!!!

و حالا ما در مقابل بدلی داریم از هیتلر :

- احمدی نژاد به ظاهر ایرانی , اما طرفدار اعراب وحشی و دشمن شماره یک ایرانیانه .
- احمدی نژاد در دوران تحصیل شاگرد کودنی بود و در نهایت از طریق راهیابی در تشکیلات مخوف سپاه پاسداران تونست وارد دانشگاه بشه !
- احمدی نژاد روحیه ای لطیف (!) داره و دوستدار ضعفا و محرومان جامعه ست !!!
- احمدی نژاد دلباخته اسطوره ای شیطانی بنام آیت الله تمساح یزدی هست !
- احمدی نژاد , نژاد پرسته و اعتقاد به برتری نژاد اعراب یا سامی ها داره !!!
- احمدی نژاد نفرت عجیبی از یهودیان داره و در هر فرصتی تا تونسته نفرتش رو آشکارا بیان کرده !
- احمدی نژاد یک پارتیزان و جزو دسته های آشوبگر و ستیزه جوی انقلابی بود و بعدها هم وارد سپاه شد و تا آخر جنگ در جبهه ها حضور فعال داشت مخصوصن در قتل عام کردها و مخالفان نظام !
- احمدی نژاد با کمک نیروهای فدایی خودش یعنی بسیجی ها و سپاه پاسدارن تونست به ریاست جمهوری برسه !
- احمدی نژاد با غارت مردم ایران و راضی نگه داشتن اطرافیانش تونسته بر مسند قدرت تکیه کنه و در عوض خوش خدمتی اطرافیانش , اونها رو در پست های کلیدی گماشته , حتا خانواده و فامیل !
- احمدی نژاد از ترس خارج شدن اوضاع از کنترلش , تمام افراد اطلاعاتی و جنایتکار و سرکوب گر رژیم رو در پست های کلیدی مثل استادنداری ها قرار داره !
- احمدی نژاد نیرویی داره به نام بسیج و لباس شخصی ها و گروه فشار که هر زمان لازم باشه به خیابونها میریزن و باعث ضرب و شتم و ارعاب و وحشت مردم میشن و سفارت آتش میزنن و هزاران جنایت و خرابکاری به بهانه دفاع از سلام و ولایت وقیح میکنن .
- احمدی نژاد اعتقاد عمیقی به موجودی نامرئی بنام امام زمان یا مرد نامرئی داره و خودش رو حتا نماینده بر حق اون میدونه با هاله ای اطراف سرش !!
- احمدی نژاد مخالفانش رو به فجیع ترین شکلی از پیش رو بر میداره . نمونه ش کارکنان شرکت واحد بودن که حتا به زن و فرزندان اونها هم رحم نکردن و چنین عملی در حکومت اسلامی سابقه نداشته !
- احمدی نژاد برای رسیدن به آرمان خودش یعنی دستیابی به بمب اتم و محو کردن اسرائیل , حتا از قربانی کردن تمام مردم ایران هم ابایی نداره !
و از همه مهمتر اینکه هیچکس حتا فکرش رو هم نمیکرد که یه آدم اُبنه ای و ولد زنا و گمنامی بنام احمدی نژآد روزی بتونه سوپور شهرداری بشه چه برسه به ریاست جمهوری ...

حالا شما هم قبول دارین که روح هیتلر یکبار دیگه ظهور کرده تا اینبار جنگ جهانی سومی به راه بیاندازه و نسل بشریت رو نابود کنه ؟؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر