۱۳۸۵ شهریور ۸, چهارشنبه

ایران در بحران

بر گرفته از وبلاگ شیما

آقا عجب کشور گل و بلبلی داریم . بقول قدیمی ها : هر دم از این باغ بری میرسد ...
از وقتی این مردک دیوانه دلقک که شباهت بی نظیری به نیمرخ کون فتحعلی شاه داره , احمدی نژاد , روی کار اومده , آبرو برای مردم ایران در دنیا باقی نمونده . هر روز که میگذره شاهد یکی از ریدمون کاری های این مردک هستیم . از اینکه مداد پاک کن دست بگیره و نقشه اسرائیل رو از روی نقشه پاک کنه تا دعوت به مناظره زنده با جرج بوش ! حالا یکی ندونه خیال میکنه این یارو کاندید ریاست جمهوری آمریکاست که میخواد با جرج بوش مناظره زنده داشته باشه !!!!! کلن آدم چقدر باید احمق باشه که چنین حرفهایی رو بزنه ؟ گاهی خیال میکنم نکنه این احمدی نژاد یکی از افراد سازمان سیا باشه که داره مخصوصن کارهایی میکنه که کشور و مردم ایران رو دو دستی تقدیم غربی ها بکنه ؟ یه چیزی تو مایه های صدام ! باز صدام اونقدر شعور داشت که خودشو توی مجامع بین المللی ضایع نکنه ولی این ...

این چند روزه بد جوری رژیم ایران داره میره تو پاچه ش ! از گه خوری و غلط کردن سید حسن پشم الله پشت تریبون بگیر که اعلام کرد اشتباه کرده و اگر میدونست حمله به سربازان اسرائیلی و نفوذ به خاک اسرائیل چنین پیامدی برای مردم و کشور لبنان و از همه بدتر برای گروهک تروریستی کُ .. خل الله که قراره به زودی خلع سلاح بشه , به همراه داره , هیچ وقت چنین کاری نمیکرد !
از طرف دیگه میبینیم آمریکا هم برای کم کردن روی چین و روسیه اومده و یه ائتلاف جهانی شبیه همون چیزی که بر ضد صدام ایجاد کرد , درست کرده و اعلام کرده اگه در سازمان ملل اجماع کلی برقرار نشه , آمریکا و کشورهای دیگه خودشون به تنهایی و خارج از چهارچوب سازمان ملل اقدام به تحریم ایران میکنن . این یعنی هوا شدن خشتک رهبر ایران و احمدی نژآد ! به این دلیل که اگه در سازمان ملل تحریمی صورت بگیره , میتونه خیلی ضعیف تر و کنترل شده تر باشه اما اگه تحریم ها یکطرفه باشه , میتونه خیلی شدید تر باشه !!!!
بعد هم اقتصاد ایران شکر خدا اینقدر رونق داره و اینقدر شکوفاست که کافیه فقط تحریم بشیم و اونوقت مشخص میشه که چه به روز مردم و رژیم میاد . هنوز که تحریم نشدیم وضعمون اینه و هر از گاهی در یک گوشه کشوری مردم یکی از استان ها دست به اعتصاب و راهپیمایی میزنن برای کمی درآمد و بیکاری و ... وای به اینکه تحریم بشم ! بعد هم کشوری که هزینه های هنگفتی در حدود 400 میلیون دلار واردات بنزین داره , در صورت تحریم شدن مشخصه که چقدر قشنگ به خاک سیاه میشینه و فلج میشه !!!!

خلاصه آدم این خبرها رو که میخونه و میشنوه تازه تازه متوجه میشه که چرا جنون ادواری رژیم ایران این چند وقته اینقدر داره عود میکنه زود به زود ! نگو پشت پرده کلی خبرهاست و رژیم ایران هم خیال کرده با جار و جنجال و دست افشانی کردن و نبش قبر کردن عملیات ایذایی 27 سال قبل میتونه افکار عمومی جامعه رو منحرف کنه از اتفاقاتی که در جریانه ! برای نمونه یک شبه وقتی طرح ماهواره درمانی میاد وسط و یا مرحله دوم مبارزه با شُل حجابی و حجاب درمانی اجرا میشه , خبر از وخامت اوضاع کشور داره و سعی شدید مسئولان نظام برای منحرف کردن افکار عمومی مردم از حقایق !
غافل از اینکه مردم دیگه این حرکت ها رو به پشم هم حساب نمیکنن و اینبار خیلی جالبه که خیلی از مردم حتا اقدام به جمع کردن ماهواره ها هم نکردن ! در صورتیکه قبلن وقتی شایعه میشد رژیم داره ماهواره ها رو جمع میکنه , همه فورن در یک حرکت خودجوش ماهواره هاشون رو جمع میکردن ولی حالا از این خبرها نیست !
از طرفی با وارد شدن تدریجی به فصل پاییز و زمستان و خنک شدن هوا , طرح شُل حجابی و حجاب درمانی هم تُف سربالایی بیش نیست و آب در هاون کوبیدنه !

و اما برسیم به اینکه یه بیل دستمون بگیریم و نقبی بزنیم به تاریخ . اگه به تاریخ رجوع کنیم و هیتلر ( ره ) رو نبش قبر کنیم متوجه میشیم که این مردک مادر خراب , احمدی نژاد , چقدر شبیه به هیتلر خدا بیامرزه ! با این تفاوت که هیتلر از همه چیز خودش مطمئن بود و در پشت خودش مردم کشور آلمان رو داشت و مردم آلمان هم در رفاه کامل به سر میبردن و اقتصاد آلمان رونق خاصی گرفت در زمان نازی ها , و بعد هیتلر شروع کرد به رجز خوندن و .. ! اما این احمدی نژاد که دم به ساعت داره از پشت تریبون ها رجز میخونه و شکر پرانی میکنه برای جن و پری ها , نه مردم رو در پشت خودش داره , نه قدرتی برای مقابله با حمله قدرت های جهانی داره , نه امتیاز برتری نسبت به اونها داره و نه پشتوانه مالی زیادی داره و همین طوری دست خالی داره قدرت نمایی میکنه و از کاه کوه میسازه .
همین اقدام به افتتاح کارخانه آب سنگین , یک نمونه س ! غافل از اینکه کشورهای غربی در زمان هیتلر هم نتونستن تحمل کنن که هیتلر کارخانه آب سنگین داشته باشه و با هر زور و ضربی که بود کارخانه آب سنگین هیتلر رو نابود کردن ! حالا این وسط کشوری که مردمش نون شب ندارن و 60% از مردم در زیر خط فقر زندگی میکنن , بیاد و کارخانه آب سنگین که فقط مصرف نظامی و ساخت بمب اتم داره افتتاح کنه و بعد هم همه جا بگه ما برای مقاصد صلح آمیز این کارها رو انجام میدیم !!!!!!! مثل این میمونه که بری یه آر پی جی بخری و بگی میخوام برم شکار مرغابی ! بعد هم کشور ما اونقدر منابع عظیم نفت و گاز داره که اگه همین دولت نفهم یک پنجم از هزینه ای رو که صرف ساخت تجهیزات اتمی کرده , صرف ایجاد پالایشگاه کرده بود , الان کل کشور ایران از نظر انرژی خودکفا بود ! حالا اینم نه ؟ پیشنهاد اروپایی ها چطور ؟ وقتی تضمین انرژی ایران رو در اون قید کرده بودن , چرا باید چنین پیشنهادی رد بشه ؟ مگه اینکه در پشتش اهداف نظامی قرار گرفته باشه !!!!

یک نکته دیگه هم اینکه شماها فکر نکنین کشورهای غربی میخوان با ایران مصالحه کنن . در واقع اونها از خداشونه با ایران از راه نظامی وارد عمل بشن . طبق معمول راه حل نظامی خیلی برای غرب مفید تره . انواع سلاح های مدرن و جدید روی ایرانی ها آزمایش میشه ! قدرت خودشون رو در جهان به نمایش میذارن و نشون میدن که هنوز اونها حرف اول رو میزنن ! ایران رو که مثل عراق با خاک یکسان کردن , دونه دونه گروه های تروریستی دیگه هم خودشونو کنار میکشن ! از طرفی همین وجود ایران خطرنام شده یک منبع درآمد برای غرب و کلی سلاح دارن به عربهای احمق میفروشن ! بیشتر دارن نفتشون رو غارت میکنن و بیشتر در منطقه نفوذ میکنن . از طرفی وقتی ایران رو با خاک یکسان کردن , خیلی راحت میان و شروع به آباد سازی ایران میکنن . اما با کمک پیمانکاران و مهندسان آمریکایی ! با دلارهای آمریکایی و سهام های آمریکایی ! آدم باید خیلی ساده لوح و احمق باشه که فکر کنه دول غربی خواهان رویارویی بدون خونریزی هستن ! نفت حتا به قیمت 200 دلار هم برسه باز هم اونها ضرر نمیکنن . چون در نهایت نفت کشور ما مال اونهاست ! وقتی ایران رو بگیرن , نبض نفت در دست اونهاست . چطور که حالا هم عراق و کویت و عربستان هم نفتشون در درجه اول مال آمریکاست و به دستور آمریکا مقدارش رو کم و زیاد میکنن . خود دارایی های ایران هم که مصادره میشه و کلی پول به جیب دولت های غربی میره و اینم بده ؟ هنوز درآمد های ایران در 27 سال قبل تکلیفش مشخص نیست و بعبارتی هپولی شدن و حالا هم با ایجاد یک تحریم اقتصادی , درآمد های ایران هم ضبط میشن . کلن اگه یه آدم خل وضع و مشنگی مثل احمدی نژآد بتونه اینقدر توی جهان و کار غرب و دولت های بزرگ اختلال ایجاد کنه , باید این کشورها سرشونو بذارن بمیرن ! همین آمریکا یک تنه توی کل جهان درگیره و نیرو پیاده کرده . بیشتر از ده سال هم هست که توی خلیج پارس موضع گرفته . نیروهاش کلی خرج دارن و همه اینها رو جمع کنین با ارقام نجومی روبرو میشین ! شوخی نیست ! حالا یه همچین کشوری بیاد و از ایران رو دست بخوره یا اینکه شکست بخوره ؟ حرف مسئولان نظام رو گوش ندین . درست مثل جریان جنگ لبنان که حزب الله رو پیروز اعلام کردن و بعد خود سید حسن پشم الله اعتراف کرد که غلط کرده !!!!!!
..
..
خلاصه اینکه مردم شهید پرور میهن آریایی – اسلامی ایران ! اگه توی این چند وقته اتفاقات غریبه عجیبی پیش اومد اصلن تعجب نکنین و نگران نشین اینها پس لرزه های فروپاشی ایران رژیمه و خیلی هم طبیعیه . شماها باید توی این 27 سال که نه , توی این 4 – 5 سال آخر خودتون رژیم رو نابود میکردین و به زیر میکشیدین . شما نخواستین و بی اهمیت بود براتون , حالا این زحمت رو دیگران و از ما بهتران براتون انجام میدن ولی به قیمت ریختن خون خودتون و عزیزانتون و بر باد دادن همه اون چیزهایی که براش جون کندین و تن به ذلت رژیم دادین و ساختین و آباد کردین . هر روز که دیرتر بشه این رژیم بیشتر قوی میشه و بیشتر دست به جنایت میزنه . آزادیهای شما رو بیشتر محدود میکنه و شما رو بیشتر مورد استثمار قرار میده . ثروت های ملی کشورتون رو بیشتر چپاول میکنن و به دست تروریست های عراقی و لبنانی و فلسطینی میدن . شاید این درس عبرتی برای ملتی بی عار و نفهم میشه تا بفهمن لاابالی گری و بی قیدی بیش از اندازه و سیب زمینی بودن , میتونه چه عواقبی داشته باشه . به نظر منم اگه در ایران جنگ بشه خیلی به نفع مردم ایرانه . به این دلیل که اولن شهرها خراب میشن و اینبار از نو ساخته میشن و مرمت و نوسازی و باز سازیشون سریع تر انجام میگیره و از این وضع ریدمونی که در معماری شهرهای ایران و مخصوصن تهران رایجه , در میاد ! از طرف دیگه 80 میلیون نفر آدم برای کشور ما خیلی زیادن و همینه که کشور ما رو گه گرفته . این وسط 30% جمعیت ایران کشته میشن به سلامتی ! 20% از جمعیت پیر پاتال ها و فسیل ها و ننه باباهای ما به لقا الله پرتاب میشن و هم نسل اسلام رو با خودشون به گور میبرن و هم محتاط بودن و سازش کاری منقرض میشه . 20 % هم معلول و مونگول و موجی میشن . 10% هم حزب الهی های مادر به خطا هستن که ملت ایران ترتیبشون رو میدن و یا دولت آینده چپقشون رو چاق میکنه , باقی افرادی که زنده میمونن معمولن تجربه جنگ ثابت کرده نسلی خود ساخته و قوی و شجاع میشن و زیر بار حرف مفت و زور نمیرن ! پس میبینیم که این خیلی به نفع ماست ! به هر حال اگه حالا مردم ایران آستین بالا بزنن و این رژیم رو به زیر بکشن , نهایت چند هزار نفر کشته میشن و جایی هم خراب نمیشه ! ولی اگه این اتفاق نیافته که محاله بیافته ؛ سر و کار ملت ایران با نقل و نبات و بمب و موشکهای آمریکا و اروپاست . هر چند ملتی که اینقدر نفهم و بی بته ست که جلوی چشمش 700 میلیون دلار پول بی زبون رو که ملت ایران مستحقش هستن رو میگیرن میدن به مردم لبنان و حزب الله , صداش هم در نمیاد , بیشتر از اینها لایقشه که سرش بیاد . خلایق هر چه لایق !

تکبیر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر