۱۳۸۵ مرداد ۱۸, چهارشنبه

حکومت آخوندی در منگنه

برگفته از وبلاگ شیوا


حکومت آخوندی در منگنه :

دلم برای حکومت ایران میسوزه ! دلم برای ملاها کبابه ! دلم برای رهبر و احمدی نژاد خوشگل ریش ریش شده ! بابا اینها هم جون دارن ! درسته خدا زده تو سرشون و بلا نسبت شکل چیزهای قبیحه و فجیعه زیر شکمی 4 پایان شدن , ولی گناه دارن . حالا بگو چرا ؟

آقا یه نگاه به دور و اطراف جهان بندازین ؟ ببینین کشور ایران یک تنه چقدر دشمن برای خودش تراشیده و چقدر قدرت های جهانی و گروه های مختلف دارن به این رژیم فشار میارن و چنان در منگنه قرارش دادن که اگه هر جانوری بجز ملا در ایران حکومت رو قبضه کرده بود تا حالا هفت تا کفن پوسونده بود ! برای نمونه :

- همین چند روز پیش بود که خبر آزادی مریم رجوی ( دامن اضافه تو ) و گروه جنایتکارش اعلام شد ! درست چند دقیقه بعد حکومت ایران اعلامیه شدیدی صادر کرد و آزادی این گروهک رو به شدت محکوم کرد ! این تازه یکی از هدف های قدرت های جهانی برای فشار به ایرانه . ملاها از هیچ چیز و هیچ کس به اندازه مجاهدین خلق وحشت ندارن و مجاهدین هم از هیچ کس به اندازه ملاها نفرت ندارن و تشنه به خون اونها نیستن !!!

- اسرائیل با حمله به لبنان پایگاه حزب الله یا در واقع پایگاه گروهک تروریستی حزب الله ایران رو نابود کرده و در چند روز آینده بساط این گروهک بطور کلی برچیده میشه و دست حکومت ایران از این نقطه استراتژیک خاورمیانه برای همیشه کوتاه میشه ! این خودش بزرگترین شکست استراتژیکی برای رژیم ایرانه !

- کشور انگستان , تنها دولت حامی گروههای مذهبی در جهان و مخصوصن رژیم آخوندی و ملاها , بعد از قرن ها سکوت رو شکست و علیه حکومت آخوندی ایران لب به اعتراض کشود و چنان بیانیه شدیدی صادر کرد که باعث شد اون عده ای که لباسهاشون مال خودشون بود بریزن دم در سفارت بریتانیا و نشون بدن که فرهنگ خر از فرهنگ حزب الهی بالاتره !

- کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بعد از 15 سال سکوت در مقابل ایران , بالاخره بر ضد جهموری اسلامی موضع واحد گرفتن و مخالفت شدید و جدی و هماهنگ خودشون رو با سیاست های این رژیم در عمل نشون دادن ! یکی از مهمترین وقایع در این زمینه این بود که در اجلاس سران کشورهای اسلامی که باید سران عالی رتبه کشورهای مهم اسلامی حضور پیدا میکردن , یا خیلی ها نیومدن یا برای نشون دادن مخالفتشون نمایندگان ساده و بی اهمیتی رو فرستادن !

- رئیس جمهور بزرگترین کشور اسلامی بعد از سالها جلوی حکومت ایران ایستاد و از این رژیم انتقاد شدیدی کرد ! کشور مالزی اولین کشور اسلامی بود که درست پشت سر سخنرانی احمدی نژاد مبنی بر حذف اسرائیل , انتقاد شدیدی کرد و سخنان احمدی نژاد رو مردود و بی منطق اعلام و شدیدن محکومش کرد !!!!!

- برای اولین بار در تاریخ سیاسی منطقه خاورمیانه 5 قدرت بزرگ جهانی به اتفاق هم قطعنامه ای واحد رو بر ضد حکومت ایران در شورای امنیت به تصویب رسوندن و باعث شدن چشمهای خفته رژیم ایران باز بشه ! دو قدرت چین و روسیه که همیشه جزو مخالفان تحریم ایران و حامی این کشور بودن , در صف موافقان قرار گرفتن و این بزرگترین و مهمترین اتفاقی بود که رخ داد !

- نخست وزیر لبنان و رئیس تشکیلات خودگردان حکومت فلسطینی اولین کسانی بودن که اعلام کردن حکومت ایران بجای جانبداری از حزب الله و تهدیداتی مبنی بر حذف کشور اسرائیل بهتره دست از دخالت در امور این مناطق برداره و به فکر اصلاح اوضاع خراب کشور خودش باشه ! در تاریخ 27 ساله حکومت ایران این اولین بار بود که با چنین لحنی 2 کشور مسلمان عربی با این رژیم اینطور صریح و انتقاد آمیز صحبت کردن !

- کشورهای کویت و عربستان سعودی و اردن و مصر و بحرین و امارات که جزو قدرت های مهم جهان عرب به حساب میان , برای اولین بار در تاریخ مبارزات ضد اسرائیلی خاورمیانه , موافقت خودشون رو با حمله کشور اسرائیل به لبنان و حزب الله اعلام کردن و حتا اقدام به فرستادن نامه هایی به کشور اسرائیل کردن مبنی بر حمایت همه جانبه از این کشور بر ضد حزب الله !

- بعد از 27 سال کشور فرانسه از سوی جامعه جهانی متهم به سامان دهی انقلاب اسلامی در ایران شد و این کشور متعهد شد تمام تلاش و کمک خودش رو مبنی بر حذف جمهوری اسلامی به کار بگیره . این اولین بار در طول تاریخ کشور ما بود که یک کشور اروپایی حامی رژیم ایران و مسئول نگهداری و پشتیبانی خمینی و سران انقلاب بود , محکوم شد !!!!

- کشور ترکیه در اقدامی نمادین مانع از ورود دانشجویان شهادت طلب ایرانی به آن کشور شد و این نشون از مخالفت شدید کشورهای همسایه ایران با سیاست های جنون آمیز و تروریستی حکومت ایران داره .

- آمریکا برای اولین بار در طول تاریخ مناسبات خود با ایران در چندین جبهه مختلف بر علیه ایران موضع گرفته ! در جبهه عراق , در جبهه افغانستان ! در جبهه آذربایجان , در جبهه هند و پاکستان و به تعویق افتادن خط لوله گاز , در جبهه ترکیه و قزاقستان و روسیه . در جبهه ترکیه و کردستان عراق . حتا کشور آمریکا در اقدامی هشدار دهنده اقدام به تمدید تحریم های ایران تا مهر ماه کرد !

این از بخشی , فقط یک قسمت مختصر از فشارهای خارجی و بین المللی بر رژیم اسلامی ! اما فشارهای داخلی :

مردم ایران حکم آتش زیر خاکستر رو دارن و همه منتظر بلند شدن یک نسیم هستن تا شعله بگیرن و طغیان کنن . درست مثل آب پشت سد میمونن که قدرت عظیمی داره اما راکده ! یک زمان احتمال داره ترکی در دیواره سد ایجاد بشه و اونوقت همون ترک و سوراخ کوچک باعث میشه سد بشکنه و آب قدرت عظیم و وحشتناک خودش رو به نمایش بگذره ! وای به اون روزی که مردم ایران به پا خیزن و یکصدا متحد بشن ! دودمان و نسل آخوندها و دین اسلام رو چنان منقرض میکنن که تا قیامت هم اثر و اسمی از موجودی بنام آخوند و دینی بنام اسلام در ایران زمین پیدا نشه !!!!

- کشتن مخالفان سیاسی امروزه روی بورسه ! در گذشته وقتی هزار هزار زندانی سیاسی رو اعدام و تیرباران میکردن , کسی جیک نمیزد ولی امروز اکبر محمدی رو به قتل میرسونن و یکساعت نشده دنیا با خبر میشه ! عکس ها و خبر و نامه ها و زندگینامه و ... توی اینترنت و بین مردم مثل نقل و نبات میگرده و چنان افشاگری ای میکنه که باور کردنی نیست !

- حرکت های سیاسی و جریانات سیاسی ای که صورت میگیره , در گذشته مردم فقط به رسانه های داخلی که همیشه دروغ تحویل مردم میدادن اکتفا میکردن اما امروزه هیچکس به رسانه های داخلی ایران توجهی نداره و همه جدید ترین و حقیقی ترین اخبار رو از اینترنت بدست میارن و مثل رشد باکتری بصورت تصاعدی بین هم پخش میکنن و همین بزرگترین فشار رو بر رژیم ایران وارد کرده و باعث شده افکار عمومی دید بسیار منفی ای نسبت به رژیم داشته باشن که روز به روز هم بدتر میشه !

- سیاست های سرکوبگرانه رژیم با اینکه بسیار شدید شده اما به هیچ وجه نتونسته جلوی فعالیت های مردم رو بگیره و مردم همچنان یکه تاز این میدان رقابت هستن ! میلیونها دلار پول صرف پروژه احمقانه فیلترینگ سایتهای ایرانی شد و در عمل این طرح هوشمنگ (!) با شکست روبرو شد و در عمل هیچ کارآیی ای نداره بطوریکه حتا خود رژیم هم اعتراف کرد که این طرح با شکست روبرو شده و فیلتر شکن ها و روشهای گوناگونی که هر روزه کشف و در دسترس همگان قرار میگیره باعث این شکست فاحش شده و رژیم هم به هیچ شکل قادر به مقابله با این روش ها نیست و همین باعث ایجاد فضای باز سیاسی و جو افشاگری در ایران و مخصوصن بین طبقه جوان جامعه شده و فشار افکار عمومی بر رژیم رو شدید تر کرده !

- در گذشته ملت ایران از بیان مخالفت ها وحشت داشتن و یا دیدن چهره های خاص رژیم خود سانسوری میکردن ! در گذشته وقتی کسی رو میدیدی که اُورکت بسیجی تنش کرده یا ریش داره و تسبیح دستش گرفته , وحشت میکردی و سکوت میکردی ! اما امروز سر فحش خوار – مادر رو میکشن مردم به همین ها و ترتیب آخوندها رو علنی توی خیابون میدن ! هر جایی که هستن بلند بلند به رژیم و سرانش فحش میدن و توهین میکنن و همین ابراز مخالفت های علنی باعث تشنج نهفته جامعه ایران شده و فشار عظیمی به دستگاه اطلاعاتی رژیم داره وارد میکنه !

- زنان و دختران ما در گذشته در مورد پوشش بسیار دچار مشکل بودن و جو جبر و وحشت بر لباس زنان حاکم بود ! اما امروز بعد از گذشت 27 سال و با طرح هایی مثل حجاب درمانی , عملن ثابت شد دختران ایرانی بیدی نیستن که با این بادها بلرزن و اون کاری رو انجام میدن که فکر میکنن درسته و نه اسلام و نه نمایشگاه های مسخره و بالماسکه هایی مثل ریحانه , نمیتونن کوچکترین اثری روی تغییر رویه جوانان و مخصوصن زنان و دختران ایجاد کنن ! رژیم در این قسمت با دو مساله روبرو شده ! از طرفی فشاری هست که جناح اسلامی مآب به رژیم وارد میکنن برای جلوگیری از شُل حجابی , و از طرف دیگه اگر فشار رژیم بر جوانان بیش از حد بشه باعث تبعات ناخواسته و شورش ها و مخالفت هایی میشه که اصلن در چنین شرایطی مناسب حال رژیم بیمار ایران نیست ! به همین دلیل هم هست که گشت های ارشاد فقط به جریمه کردن و گرفتن پول از دختران اکتفا کردن ...

- تشکیل گروههای زیر زمینی دانشجویی و سیاسی در کشور که روز به روز بر تعداشون افزوده میشه یکی دیگه از فشارها به رژیم ایران و سیستم امنیتی اون به شمار میاد ! تا حالا به این فکر کردین که چه کادر عظیم اطلاعاتی در ایران دست اندر کار هستن ؟ همین بس که از هر 10 خانوار ایرانی 2 تای اونها در کادر اطلاعات ایران بصورت مخفی مشغول به کار هستن ! حتا کسانیکه فامیل شما هستن و یا بعنوان عناصری ضد رژیم شناخته میشن !!!! و تمام این هزینه های نجومی باید پرداخت بشه برای حفظ فقط یک نظام ابلهانه !!!!

- فرار سرمایه ها و مغزها که این مدت شدت زیادی گرفته , بزرگترین فشار رو بر رژیم ایران وارد کرده ! وقتی کشور از افراد کاردان خالی بشه , برعکس تصور عموم که میگن اتفاق خاصی نمی افته , آشفتگی و نا امنی و نا بسامانی زیر ساختی در اداره شبکه های مهم کشور بوجود میاد ! درسته که الان بیسواد ها شدن مدیر و افراد لایق گوشه نشین هستن اما هنوز هم این مملکت داره از صدقه سر همون بارمانده ها میچرخه ! فرار سرمایه ها هم در این مدت باعث تعطیلی و رکد بی سابقه بازار سهام و بورس کشور شده و شرکت ها و کارخانجات رو با رکود وحشتناک و خطر ورشکستگی روبرو کرده ! فرار سرمایه ها به کشورهای خارجی و عدم استقبال سرمایه دارن خارجی برای سرمایه گذاری در ایران هم شده مزید علت و پایه های اقتصادی رژیم رو داره نابود میکنه ! فقط محض نمونه کافیه بدونین که اگر صادرات نفت ایران قطع بشه , ایران نابود میشه چون هیچ پشتوانه مالی و هیچ راه تامین درآمد جانبی و مهمی برای جایگزین کردنش بجای نفت که صادرات تک محصولی به حساب میاد نداره ! و حالا میتونین بفهمین چرا تحریم ایران میتونه رژیم ایران رو به شدت زیر فشار و مخصوصن فشار داخلی قرار بده !

- فساد مالی و فساد دستگاههای اداری و انتظامی که این روزها بیش از قبل شده هم شده بلای جون رژیم و عامل نارضایتی شدید مردم از این رژیم که همه رو از چشم ملاها میبینن . دستگاه فاسد قضایی کشور ! نیروی انتظامی فاسد کشور ! شرکت های خدماتی دولتی و فاسد کشور ! کارشکنی های علنی و صدها هزار مورد از این دست همگی باعث تحریک افکار عمومی و نارضایتی عمومی شده که همین ها میتونه فشار شدیدی به رژیم وارد بیاره .

- شورش ها و تظاهرات متعدد که هر چند وقت یکبار در یک نقطه از کشور شروع میشه و باعث به وحشت افتادن رژیم میشه , شده خودش عاملی برای زیر فشار قرار دادن نظام ! همین چند وقت پیش وقتی در خوزستان و کردستان و تبریز و سیستان بلوچستان و چند شهر دیگه کشور بطور همزمان شورش هایی برپا شد , چنان رژیم رو به وحشت انداخت که با نهایت قدرت به سرکوب مخالفان پرداختن و تصمیم گرفته شد هر حرکتی رو به شدت سرکوب کنه تا مبادا آتش به همه جا صرایت کنه !

- وبلاگ ها و سایتهای اینترنتی هم بر خلاف تصور عموم که فکر میکنن هیچ تاثیری بر حکومت نداره , بزرگترین فشار رو بر رژیم ایران وارد کرده که باعث شد رژیم ایران میلیونها دلار هزینه فیلترینک اونها کنه . اگر این موارد اهمیت نداشتن , هرگز رژیم این همه امکانات مالی و انسانی رو برای فیلترینگ و کنترل اینترنت بسیج نمیکرد ! هر چند در نهایت شکست خورد این طرح اما از فشار روز افزون وبلاگها بر رژیم نباید غافل شد ..

- در هیچ زمان از تاریخ 1400 ساله هجوم اعراب بر ایران و ایجاد رژیم های وابسته به اسلام و مذهب , در کشور ایران این تعداد روحانی و آخوند در زندان ها نبودن و یا در دادگاههای روحانیت محاکه و خلع لباس نشده بودن که امروزه شدن و این نشون میده که یکی از جناح های تاثیر گذار در بقای این رژیم هم دچار آفت شده و از این فسمت هم فشار شدیدی بر رژیم داره وارد میشه !

**اما نیروهای در تبعید و در واقع مخالفان خارج از کشور رژیم ایران که سلطنت طلبان در مقام اول اون جای گرفتن , خود بعنوان یک نیروی بسیار کارآمد با پشتوانه مالی عظیم و حمایت همه جانبه کشورهایی مثل آمریکا , در قطب دیگه ای در حال فشار وارد کردن بر رژیم ایران و حمایت از گروههای داخلی هستن که این هم شده بلای جون این رژیم ! برای نمونه همین شکبه های فارسی زبان ماهواره ای که نقش بسیار مهمی در بروز رسانی اطلاعات مردم ایران و افشاگری اعمال رژیم ایران رو به عهده دارن بطوریکه امروزه مردم ایران بیشتر از اونکه به برنامه ها و رسانه های داخلی ایران توجه و اطمینان کنن , به برنامه های ماهواره ای اهمیت میدن و در خیلی از منازل آنتن های تلویزیون ملی ایران بطور کل جمع شده !!!!
..
..

بطور خلاصه , رژیم ایران امروز در هزاران جبهه در حال نبرد و جنگه ! هم در جبهه داخلی و هم خارجی ! هزینه های سرسام آوری که خرج بقای نظام داره میشه و بکار گیری مزدوران برای حفظ کیان این نظام پوشالی , همه حاکی از فشارهای فزاینده بر ساختار ولایت مطلقه وقیح یا حکومت شاهنشیخی ایران هست ! اینکه این فشارها کی این نظام رو از پای در میاره و اون ترک و شکاف معروف رو ایجاد میکنه مشخص نیست اما دیر هم نیست !!!!!! در صورت ادامه سیاست های رژیم و انزوای بیشترش در جهان و تحریم های احتمالی که باعث میشه مردم یا آتش زیر خاکستر کم کم گُر بگیرن و شعله ور بشن , بعنوان یکی از مهمترین اهرم های فشار میتونه کیان این نظام رو از بین ببره .

حالا شما با من موافق نیستین که دلم برای این مادر مرده های بدبخت نسوزه ؟؟؟؟؟ :)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر