۱۳۸۵ مرداد ۱۶, دوشنبه

همایش تجلیل از مشروطه در ارومیه!

همایش حمایت از لبنان به جای همایش تجلیل از مشروطه در ارومیه

همایشی که در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه در روز 14 مردادبه مناسبت بزرگداشت صدمین سالگرد مشروطه برگزار شد به یکی از بی نظیر ترین همایش هاي تاریخ مشروطه مبدل گرديد..!!!

این همایش که از ساعت 10 طي اجراي مراسمي در آغاز برنامه با سخنرانی حاج آقا قره باغی ادامه يافت، وی در سخنانی که کمتر رنگ و بوی تاریخ مشروطه داشت سخنانش را با فاسد خواندن حزب مشارکت و اینکه بانیان آن به فساد افتاده اندادامه دادکه :”8 سال چه کار کردندآزادی، کدام آزادی،آزادی ندیدیم..” وی با اعلام اینکه مشروطه چی ها را از داخل خارجی ها هدایت کردند و از داخل پوساندند به سخنان نه چندان علمی و وزین خود پرداختند.. وی با اعلام اینکه: مشروطیت جشنی نداردباید عبرت گرفت سخنانش را بااین جمله که :یکی از معایب مشروطه چی ها عدم تمرکز دررهبری بود. وی در ادامه با ربط دادن موضوع رهبری جامعه عناصری که وی آنها را 8 سال صاحبان این مملکت خواند افزود:” گول شعار ها را نخوریم واقعیت ها را نگاه کنید مثل نسیم نگاه نکنیدببینید که اینها از کجا شروع کردند”.

ما ملی نیستیم ، ما مسلمانیم و در ادامه با مزخرف اعلام کردن به این گونه تعبیرات ملی افزود که اینکه می گویند ما فارس هستیم، ما آذری هستیم ، ما گیلکی هستیم و… این ها حرام است .. شما مسلمانید.وی در ادامه به بحث لبنان پرداخت و لبنان را مرکز جهش و عامل حرکت تمامی مسلمانان در جهان خواند و اعلام کرد که خاورمیانه جدید طبق میل آمریکا نخواهد بود.

بعد از تمام شدن سخنرانی حاج آقا قره باغی در تجلیل از مقام مشروطه و مشروطیت..! آیه ا.. حسنی نماینده ولی فقیه در ارومیه به سخنرانی خود در همایش صدمین سالگرد مشروطیت پرداختند.

وی که مثل همیشه سلاح خود را نیز به همراه خود بر روی سن برد با مقدمه ای اینچنین آعاز کرد:”اما چه ها که نبود گذشت….8 سال دیکته آزادی گفتند.الان هم آزادی آزادی آزاده می گوین..آزاده از قآن که کفر است،از اسلام ، آزاده از چی ..امام می فرمودند آزاده از شاه قلدر ماب و دست پرورده آمریکا.. آزادی از جمهوری اسلامی چی. به حرفهاش گوش دادیم..کار هایی که نمی بایست کردیم” و در ادامه اینگونه در همایش تجلیل از مشروطه سخنرانی خود با نقل قول از دکتر معالج چشم او مبنی بر اینکه در آمریکا عده ای هستند که روز های شنبه منتظر شنیدن سخنرانی وی از رادیو می باشند ، اشاره کرد؟که ::” من نمی دانستم که مریدان من در آمریکا بیشتر از ایران می باشند..”بعد با ذکر خاطرهای در مذمت رفتار های غیر اخلاقی برخی بانوان در رعایت نکردن حجاب و مسخره کردن آنها این گونه رفتار ها را ناشی از دولت اصلاحات دانست و گفت:” این نتیجه آزادی آزادی است..”وی در ادامه افزود:” ما از دولت آقای احمدی نژاد واقعا راضی هستیم،اما شعار این آقا عدالت محوری است..”

وی در خصوص وقایع لبنان اینگونه گفتند:”رهبر عظیم الشان آیه ا.. امام خامنه ای ما را از رفتن به جبهه لبنان منع ننموده اند.. ما نشنیدیم و اینکه الان حزب ا… لبنان قلب اسلام است..”

وی با تشکر از حمایت علمای اهل تسنن در مقابل کسانی که شیعیان لبنان را رافضی خوانده بودند در ادامه گفتند:” حمله به حزب ا… حمله به اسلام است حمله به محمد بن عبدا… است.. اگر حمله است چرا نرویم و اگر نه چرا می گوییم حزب ا… قلب اسلام است…”
وی در خاتمه با گفتن این جمله سخنان خود را پایان بخشید:”به ظاهر با اسلحه خود با شما خدا حافظی می کنم،امروز و فردا ببینم عازم لبنان هستم.”

و ادامه همایش با نمایشی در احوال مشروطه به پایان رسید . این همایش سه مقاله داشت که به هیات بازنگری سپرده شد و در واقع بدون ارائه هیچگونه مقاله ای پایان یافت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر