۱۳۸۵ مهر ۸, شنبه

نسخه های روزنامه ایران را در بدو انتشار مجدد آن،به شعله های آتش خواهیم سپرد

دستهای کثیفی در کار است تا بزودی امکان انتشار مجدد روزنامه متعفن ایران فراهم شود. عمال این روزنامه که در اقدامی کاملا طراحی شده و هدفمند در صدد تحقیر زبان و شان ملت آذربایجان برامدند تا سطح همبستگی و هشیاری آذربایجان،از طریق بازخورد این اهانت بزرگ درمیان ترکها تخمین زده شود در حال حاضر کوشش گسترده ای را از طریق بسیج برخی از نمایندگان مزدور مجلس و همچنین نهادهای ضد ملی دولتی جهت انتشار دوباره آن آغاز کرده اند.

اهانت مهوع روزنامه دولتی ایران و تداوم این قبیل اهانتهای شرم آور در روزنامه فارسی زبان شرق، نشریه حوزوی حجره و همچنین برنامه صبح جمعه با شمای رادیوی تهران، حتی ناباوران را نیز بر وجود پروژه ای دولتی به منظورانهدام فرهنگی ملل غیرفارس ایران بخصوص آذربایجانی ها مطمئن کرد.شوونیزم فارس که چند سال قبل مشت کوبنده جوانان آذربایجان را بر صورت ماهی صفت دلقک در ملاء عام مشاهده کرده بود به خیال خود می پنداشت که بخش بزرگی ازانرژی آپارتاید کوب آذربایجان طی سالهای اخیرازدست رفته است.اما انقلاب ضد فاشیستی ملت آذربایجان بخوبی اثبات کرد که اگر تنها بخش بسیار کوچکی از نیروی ملی آذربایجان به منصه ظهوربرسد فاشیزم تورک ستیز، چاره ای جز زانو زدن و التماس در برابر آن را نخواهد داشت.

اکنون همه جهان متوجه اراده پولادین ملت آذربایجان شده است.بلاشک درشرایطی که جوانان مبارز تورک در زندانند و روزنامه های آذربایجانی همچنان توقیف می باشند انتشار مجدد روزنامه ایران و یا آزادی عمال فاشیست ان قبل از آزادی آخرین محبوس قهرمان آذربایجانی به مثابه توهین بزرگ دیگری علیه ملت بزرگ آذربایجان محسوب خواهد شد و هرگزبرنظام کریه آپارتاید بخشیده نخواهد گردید.

در حال حاضر زندانهای تبریز،اردبیل،میانه، تهران، مراغه، مرند، قوشاچای، اورمو، موغان و… مملو از سربازان و جانبازان حرکت ملی است. بسیاری از آنها همچون لسانی، دمیرچی، یگانه پور، حسین نژاد، مقامی، … در معرض ناراحتیهای شدید جسمانی قرار دارند. ملت آذربایجان خود را مدیون همه فرزندان مبارز و محبوس خود می داند.ما سوگند می خوریم که لحظه ای در تداوم راه پرافتخارشهدا و مبارزان ملی خود توقف نکنیم.

یاشاسین آذربایجان، یاشاسین تورک میللتی میز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر