۱۳۸۵ مهر ۸, شنبه

رانندگان اتوبوس‌هاي خط واحد تبريز اعتصاب كردند

خبرگزا مديرعامل شركت واحد اتوبوس‌راني تبريز در گفت‌وگو با خبرنگاران به طور تلويحي سازمان همياري را نشانه گرفت و گفت:هزينه‌هاي اين شركت در مجموع توسط شركت واحد، شهرداري و سازمان همياري شهرداري‌هاي وزارت كشور تامين مي‌شود كه سهم سازمان همياري شهرداري‌هاي كشور پرداخت نگرديده است.
داود طالب‌نژاد افزود:سازمان همياري شهرداري‌هاي كشور امسال مي‌بايست از محل تامين قطعات يدكي اتوبوس‌ها 30 ميليارد ريال به اتوبوس‌راني تبريز پرداخت كند و ما پيگير اين موضوع هستيم.
وي در مورد اعتراض تجمع‌آميز بيش از 200 راننده اتوبوس‌هاي خط واحد اين شهر كه سرانجام پس از قول مساعد مسئولان ذيربط ،پشت فرمان اتوبوس‌هاي خود نشستند،اظهار داشت:رانندگان به تاخير در پرداخت حقوق شهريور ماه خود اعتراض داشتند كه ما نگراني آنان را رفع كرديم.
طالب‌نژاد تصريح كرد:شهروندان تبريزي با 550 راننده در سطح شهر و حومه جابجا مي‌شوند و نزديك به 460 دستگاه اتوبوس در اين زمينه فعال هستند.
براساس اين گزارش،با ترك كار از سوي رانندگان معترض،مردم در بسياري از ايستگاه‌ها و خطوط شهري و حومه تبريز با مشكل مواجه شدند و در پاره‌اي از ايستگاه‌هاي شهري ازدحام بوجود آمد و بسياري به مقصدهاي خود دير رسيدند و يا مجبور به استفاده از تاكسي و سواري‌هاي شخصي شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر