۱۳۸۵ شهریور ۲۵, شنبه

آینده اسلام

برگرفته از وبلاگ شیما

آینده اسلام رو شما چطور میبینین ؟ درخشان ؟ تاریک ؟ فلاکت بار ؟ من آینده اسلام رو منقرض شده میبینم و مطمئنم تا قرن آینده دینی بنام اسلام دیگه وجود نداره ! اگر هم وجود داشته باشه مطمئن هستم این دین در کشورهایی که امروزه اداعای مسلمانی و به رسمیت شناختن مذهب اسلام رو دارن وجود نخواهد داشت و این کشورها تبدیل میشن به کانون های مبارزه و مقاومت بر ضد مذهب و مخصوصن مذهب اسلام :

دقت کردین از زمانیکه انقلاب شده تا به امروز درصد افراد مذهبی جامعه چقدر تفاوت پیدا کرده ؟ چقدر از مردم بی دین شدن و از دین و مذهب نفرت پیدا کردن و فراری هستن ؟ دقت کردین دین در این دوره زمونه شده ابزاری برای استثمار و کلاه برداری و سوء استفاده از مردم ؟
امروزه روز اگه کسی ادعای مسلمونی و مذهبی بودن بکنه همه با دیده " بد – کثیف – خائن – وطن فروش – بی پدر و مادر – حروم زاده – جنایتکار – تروریست – قاتل " بهش نگاه میکنن و اونو یک آدم مزدور و وطن فروش و پست فطرت میدونن . اشتباه نکنین ! این نظر شخص من نیست ! این نظر 90% از مردم جامعه امروز ایران ما ست ! مردمی که در طول این 27 سال اونقدر از مذهب بدی و ریا و پستی و آدم فروشی و رذالت دیدن که وقتی چیزی بهشون میدی که ته مایه ای از مذهب و رگه هایی از دین درونش وجود داره , استفراغ میکنن ! فرار میکنن ...
خود من , آدمی بودم که اعتقادات محکم و قوی ای داشتم ! اصلن تصور نمیکردم روزی برسه که من بشم یک آدمی که حتا خدا رو هم قبول نداشته باشم ! ولی شد ! و تنها من نیستم و میلیونها نفر در این کشور و جهان مثل من هستن که با طناب پوسیده مذهب درون چاهی رفتن که در نهایت رسیدن به پوچی محض و راه نجات رو در رد و مخالفت شدید با همین مذهب پوسیده دیدن ! من متاسفم که باید به این مطلب اعتراف کنم : هر کسی که در این دوره زمونه ادعای مذهبی بودن میکنه , مطمئن باشین این آدم جزو بیشرف ترین و حروم زاده ترین آدمهای روزگاره و یک جای کارش میلنگه که داره از مستمسکی بنام مذهب برای پوشش دادن و سرپوش گذاشتن بر کثافت کاریهاش استفاده میکنه ! تاسف هم میخورم که چرا باید اینطوری باشه ؟ خیلی از شما جو قدیم رو یادتون نمیاد ! در 20 – 30 سال گذشته افرادی که ریش داشتن و ساده پوش بودن و نماز میخوندن و تسبیح به دست داشتن و ذکر خدا و الله از دهنشون نمی افتاد و روزه میگرفتن و دعا و عبادت میکردن و مجالس روضه خونی بر پا میکردن و نذری و خیرات میدادن و ... , مورد اعتماد مردم بودن ! مردم پشت سرشون نماز میخوندن و قسم میخوردن ! احترامشون میکردن . براشون ارزش قائل بودن ! اما حالا چی ؟
- هر جا که میبینی دارن خیرات و نذری میدن فوری اولین کلمه ای که به زبون میاری اینه : طرف شاه دزده و داره پول شویی شرعی میکنه !
- تا میبینی کسی داره گوشه ای نماز میخونه میگی : خاک بر سرش ! داره خود نمایی میکنه !
- تا میبینی جایی مجلس روضه و سفره ابوالفضل و .. راه انداختن , میگی : ای تو روحت ! طرف داره جانماز آب میکشه و جار میزنه یا ایها الناس ! من مسلمونم ها !!!!
- هر کی رو میبینی ریش داره یا چادر سرشه , فوری میگی این از اون حزب الهی های بیشرفه !

نمونه هایی از مراکز آموزشی ایران رو براتون میگم :
- درسهای دینی و قرآن در دبیرستانهای ایران , کلاسهای جوک و مسخره بازی و زنگ تفریح پسران و دختران ما بودن و هستن !
- کلاسهای درس معارف اسلامی و قرآن در دانشگاههای ما تبدیل شده به بی اهمیت ترین مسخره ترین و تق و لق ترین کلاسهای دانشگاهی و کسانیکه در سر کلاسها حاضر میشن فقط یا چرت میزنن یا مثل گاو ( ع ) به حرفهای استاد گوش میدن و در نهایت هم هدفشون فقط و فقط گرفتن نمره ست و بس !
در اجتماع و در محیط های کاری اوضاع از اینم بدتره :
- زمانهایی که کارمندان رو به زور دعوت میکنن برای مراسم مذهبی و یا جشنهای مذهبی , همه یا مسخره بازی میکنن یا کمبود ویتامینهاشون رو جبران میکنن و یا کلن به بهانه داشتن کاری واجب تر (!) از حضور در این جلسات سر باز میزنن !
وای به اینکه سخنران جلسه هم آخوند باشه , جلسه میشه سیرک و کارناوال :
- موقع صلوات فرستادن , نصف جمعیت فریاد میزنن : علاف کردی ما را !
- موقع تکبیر گفتن همه میگن : الله اکبر , خامنه ای عنتر !
- موقع ایراد سخنرانی , انواع و افسام صداهای حیوانات و جانوران به گوش میرسه !
- وقتی آخوند شوخی ای چیزی میکنه , حرف ها و تیکه های رکیک حواله خودش و خوار مادرش میکنن !
- کافیه یه جا تپق بزنه , کل سالن منفجر میشه و چنان بهش میخندن که به چارلی چاپلین هم اینطوری نمی خندیدن !

حالا فکر میکنین چرا جو جامعه اینطوری شده ؟ چرا مردم دین گریز شدن ؟ چرا با اینکه اینقدر حکومت صبح تا شب از هر طریقی سعی در مذهبی کردن مردم کرده , اما روز به روز بر تعداد افراد بی دین و ضد دین اضافه میشه ؟
من و کسانی هم دوره من و هم سالان من , جزو اولین بچه های دوران انقلاب بودیم . کسانی بودیم که وقتی انقلاب شد , داشتیم در دبستان درس میخوندیم . ما هنوز اون زمان مفهوم و معنی مذهب و دین و اسلام و ... رو نمی دونستیم ! اما وقتی انقلاب شد , همه چیز رنگ و بوی مذهبی پیدا کرد . سال 1358 روز 22 بهمن دستمون خلاصه کتاب رسالة خمینی رو دادن بنام احکام دین ! سال بعد دستمون قرآن صبح گاهی دادن . هر روز صبح قبل از رفتن به کلاسها , باید نیم ساعت سرپا در بارون و برف و آفتاب می ایستادیم تا یکی از بچه ها یک سوره از اون قرآن صبحگاهی رو بخونه و بعد ما شعار مرگ بر آمریکا و شوروی و اسرائیل و منافقین و صدام سر بدیم و ناظم هم برای ما سخنانی در باب منافقین و جنگ و رشادت های رزمندگان و ... ایراد میکرد و ... و بعد با این آمادگی ذهنی میرفتیم سر کلاسها و درس رو شروع میکردیم ! زنگ تفریح که تموم میشد و زنگ به صدا در می اومد همه به صف می ایستادیم و از جلو نظام بهمون میدادن و باید در جواب میگفتیم : اسلام پیروز است , اسرائیل نابود است !!!!!
کتابهای دبستان ما پر بود از داستانهایی در مورد پیغمبران و امامان و زندگی اونها ! دروس دینی داشتیم و آموزش قرآن ! بعدها آموزش زبان عربی ! آموزش روخانی قرآن ! معارف دینی و اسلامی ! تاریخ اسلام ! زنگهای تربیت اسلامی و ..
و عجبا , که این همه تلاش و این همه دروس و فشارها برای یاد دادن و تنقیه کردن دین و مذهب به ما در طول این سالها نه تنها باعث نشد که ما طرفدار و پایبند به دین و مذهب بشیم , بلکه بیش از پیش ما رو از مذهب و اسلام دور کرد و حتا روی پدران و مادرامون هم تونستیم تاثیر بذاریم و اونها رو هم از مذهب دور کنیم ! پدر من با اینکه جزو دربار بود و پدر بزرگ و مادر بزرگم هم از اعیان دوران قاجار بودن , اما با این همه مذهبی بودن و نماز میخوندن و حتا گاه گاهی هم اصرار میکردن که ما چرا نماز نمیخونیم ؟ ولی در دوران ما , نه تنها ما نماز رو به مسخره گرفتیم و اونو نفرت انگیز دونستیم , بگه من یادمه 2 دبیرستان که بودن یک جلد قرآن رو با نفت آتیش زدم ! عکس های خمینی رو که اول صفحات کتابهای درسیم بود پاره میکردم و آتیش میزدم ! تمام بسم الله های اول کتابها رو با ماژیک سیاه یا خط میزدم و یا با ذره بین زیر آفتاب میسوزوندم ! مهر های نماز پدر بزرگ و مادر بزرگم رو بر میداشتم و ته باغ چال میکردم یا با چکش روش میکوبیدم و خرد میکردم ! نخ تسبیح پدر بزرگم رو پاره میکردم و موقع نماز خوندن پدر بزرگم اینقدر جلوش میرقصیدم و ادا در میاوردم تا نمازش رو ول میکرد و دنبالم میکرد و آخر هم از خوندن نماز منصرف میشد !
و حالا , وقتی چشمم به یه زن چادری می افته که گوشه خیابون ایستاده و کمک لازم داره , 2 تا شست باد کرده حواله ش میدم ! وقتی یکی از همینها رو روز بارونی میبینم کنار خیابون ایستادن و میخوان کسی سوارشون کنه , مخصوصن با سرعت از کنارشون رد میشم تا آب بپاشه به سر تا پاشون و بیشتر خیس بشن ! وقتی آخوندی رو میبینم , دماغمو میگرم و دهنمو کج میکنم اه و پیف راه میندازم ! تف می اندازم پشت قباش یا جلوی پاش , راهمو کج میکنم ! بهش فحش میدم یا اگه ببینم کنار خیابون ایستاده فرمون رو میگیرم روش و میترسونمش ! اگه مردی رو ببینم که ریش داره اصلن آدمش حساب نمیکنم ! کسی رو ببینم که توی حرفهاش رگه هایی از مذهب داره , برای من با سگ برابری میکنه ! و اینها حقیقته !

این همون چیزیه که حکومت اسلامی به نسل من داد و نسل من هم مطمئنن به فرزندانشون منتقل میکنن . نسل بی تفاوت امروز رو ببینین ! همون نسلی که بعد از ما متولد شدن ! نسلی هستن که نه دین دارن , نه خدا رو میشناسن , نه احساس دارن , نه ارزش های ملی و وطنی سرشون میشه , نه براشون دیگران مهمن و فقط و فقط در هپروت و امروز سیر میکنن و براشون خوشی و تفریح و بودن در حال و هوای خودشون مهمه و بس و حتا به مادر و پدرشون هم اعتنا نمیکنن . اینها کی هستن ؟ اینها بیشترشون خواهران و برادران بعد از ما هستن ! کسانی هستن که در اواسط انقلاب متولد شدن ! در سالهای 60 به بعد ! حالا وای به نسلی که از اینها به وجود بیاد ... وای به نسلی که از امثال من بوجود بیاد ! منی که وقتی بچه خودم با یه دختر چادری همبازی میشه , دعواش میکنم و بهش میگم چادر کثافته و زشته , یاد میگیره بچه ! وقتی کانال تلویزیون رو میگیره و میافته روی اذان , فوری سرش هوار میکشم که زودباش کانال رو عوض کن , یاد میگیره !!!! وقتی آخوند میبینم توی خیابون و نشونش میدم و میگم : این میمونه رو نگاه کن , آقا گاوه رو نگاه کن , یاد میگیره بچه ! وقتی ازم سوال میکنه قرآن چیه ؟ میگم آیات شیطانی , یاد میگیره بچه ! وقتی مربی مهد کودک بهش قرآن خوندن یاد میده , مهد کودکش رو عوض میکنم و کلی شعر و تصنیف قدیمی یادش میدم و تشویقش میکنم تا این اوراد رو از یادش بره , یاد میگیره بچه ! وقتی بهم میگه خدا چه شکلیه ؟ بهش میگم خدا نداریم و خدا یعنی فکر خودت , یادت میگیره بچه !
نفرت من منتقل میشه ! محرومیت سالهای تلف شده دوران کودکی من توسط مذهب اسلام , منتقل میشه ! و برای اینه که با قاطعیت میگم : در نسلهای آینده اثری از اسلام در ایران باقی نمیمونه و اگر هم باقی بمونه مثل وهابیت امروزی در برابر اکثریت شیعه میشه !!!! من اگه میتونستم , مذهبم رو تغییر میدادم و لکه ننگ اسلام رو برای همیشه از شناسنامه م پاک میکردم ! در صورتیکه 25 سال قبل من از یهودیت و مسیحیت متنفر بودم و فکر میکردم اونها انسانهای پستی هستن و باید اونها رو کشت و دم هیتلر گرم که این بلاها رو سرشون آورد . امروز آرزو میکنم جنبشی بوجود بیاد که من خودم در صف اول قرار بگیرم و تک تک مسلمونها و آخوندها و زنهای چادری رو زنده زنده پوست بکنم و بسوزونم و تکه تکه کنم و تبدیل به کود حیوانی فرد اعلا کنم !!!!!!
اسلام به ما چی داده ؟ بیاییم منطقی باشیم :
- زشت ترین و پلید ترین و فجیع ترین جنبه های انسانی رو دین اسلام به بشریت داده !
- قتل ها و ترور ها و کشتارهای فرقه ای و مذهبی رو اسلام بنیان گذاری کرده !
- نسل کشی ها و حق کشی ها و برده داری شرعی و استثمار مردم بنام دین و خدا رو اسلام بنیان نهاده !
- وحشتناک ترین و سیاه ترین دینی که در جهان بوجود اومده اسلامه که با پدیده های موهوم و خرافیش باعث میشه پیروانش فقط از ترس این پدیده ها به اسلام بپیوندن و دستوراتش رو گوش بدن و انسانی رفتار کنن در صورتیکه اگر این جنبه های وحشتناک اسلام مثل جهنم و دوزخ و هاویه و مار قاشیه و پل صراط ... نباشن , مسلمونها جزو فاسد ترین و جنایتکار ترین انسانهای روی زمین میشن .
- انسانیت در قرن 21 بوسیله دینی داره به چالش کشیده میشه که ادعای برتری بر تمام ادیان رو داره و حالا شده عاملی برای نابودی بشریت ! تما کشتارهایی که در قرن حاضر داره صورت میگیره فقط بدست مسلمونهاست ! طالبان , رژیم اسلامی , القاعده ! الزرقاوی ! لشکر المهدی ! سپاه سهابه ! فداییان اسلام ! حزب الله ! خماس ! اینا کین ؟ بجز اینه که همشون مسلمونن ؟
- جبری ترین و بی منطق ترین و کور ترین دینی که از ابتدای ظهور بشریت در جهان بوجود اومده همین اسلامه ! دینی که در اون حق تغییر مذهب نداری ! حق دلیل و برهان آوردن و اعتراض نداری ! فقط باید مقلد کور باشی و بس ! باید فقط تسلیم باشی و بس ! دروغ ؛ غلط , اشتباه , فرقی نمیکنه چون اسلام گفته ! امام کاذب صادق و جاکش گفته !
- سنگدلانه ترین دینی که در تاریخ بشریت بوجود اومده همین اسلامه ! قوانین تبعیض آمیز بین زن و مرد ! سنگسار زنان ! اعدام گناهکاران ! تکه تکه کردن اعضای بدن گناهکاران , قطع دست و زبان و کور کردن و سر بریدن ! سلب آزادی های فردی انسانها بنام اسلام و خدا ! به قتل رسوندن افراد مخالف و غیر مومن ! کافر دونستن تمام ادیان غیر مسلمان و حتا فرقه های مسلمان ! قصاص بر طبق قانون جنگل و قوانین حیوانات : چشم در برابر چشم ... وحشیگری و ترویج بدویت و موهوم پرستی !!!!!!

اینه اسلام ؟ اینه دین محمد ؟ اینه چهره حقیقی خدا ؟ اینه فلسفه قرآن ؟ این بوده دستاورد اسلام بعد از 1427 سال ؟ پس من حاضرم در کفر خودم بمونم و بمیرم ولی هرگز ننگ مسلمانی دامنم رو لکه دار نکنه !!!!!

از کفر من تا دین مُلا
راهی بجز تردید نیست
هزار سال ره است
از من تا مسلمانی
هزار سال دگر
تا به شهر انسانی

تکبیر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر