۱۳۸۵ مرداد ۴, چهارشنبه

اعمال شکنجه های غیر اخلاقی و جنسی

بر اساس اظهارات مستند چند تن از فعالین حرکت ملی آذربایجان که طی قیامهای مردمی شهرهای مغان و مشکین شهر بازداشت شده و پس از تحمل هفته ها زندان توام با شکنجه های وحشت زا آزاد گردیده اند به نظر می رسد برخی از زندانیان هویت طلب تورک در معرض انواعی از شکنجه های جنسی و غیر اخلاقی قرار گرفته اند.
دو نوجوان ازاد شده از زندان مغان شهادت داده اند که در طی دوران حبس، در حالیکه چشمها، دستها و پاهای انان بسته بوده، چندین بار لباسهای آنان را از تن خارج کرده و مامورین بصورت جمعی در حضور یکدیگر بر روی اندام، صورت و دهان آنها ادرار کرده اند!
همچنین از زندان مغان خبر می رسد که دست کم در یک مورد مامورین در اقدامی جمعی، یکی از فعالین تورک را بصورت تحقیر آمیزی لخت کرده، اورا بر روی زمین خوابانده و در جنایتی شنیع، حیوانی و شرم آور، اقدام به استفاده از .... کرده اند. این جنایت سبعانه سبب بروز شوک عصبی جانکاه و نیز خونریزی شدید گردیده و موجب عفونت درد آور اندامهای مصدوم این نوجوان عدالت طلب گردیده است!
همچنین اخباری که از زندان مشکین شهر منتشر شده حاکی از انجام اقدامات مشابه علیه محبوسین حرکت ملی آذربایجان می باشد.
یکی از فعالین آزاد شده مشکین شهری اظهار می دارد که مامورین رژیم آپارتاید در حالیکه رفتارهای جنسی از خود نشان می دادند ، چندین بار وی را تهدید به تجاوز جمعی کرده اند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر