۱۳۸۵ آبان ۲۸, یکشنبه

گسترش موذيانه اعتراض به نويسنده آذربايجاني (آذربايجان شمالي) در ايران

پس از انتشار مقاله رفيق تقي در روزنامه صنعت ٫ اعتراضات ملايمي به اين نوشته ابراز شد. اما زماني که ايران شروع به راه اندازي تظاهرات بسيجيها نمود. دامنه اين اعتراضات بيشتر شده و حتي در روستاي نارداران (که مسلمانانش از جمهورز اسلامي تغذيه ميشوند) فتواي قتل نويسنده را نيز صادر نموده اند.

اکنون نيز نه تنها در کشور آذربايجان شمالي ٫ که به عنوان يک کشور مسلمان شناخته ميشود ٫ که در ايران تظاهرات مسلسل وار برپا ميکنند. تظاهراتي با شرکت بسيجيان بيسواد ٫ که به اسم دانشجويان تمام ميشود. با اينکار ميخواهند بگويند دانشجويان ما مخالف آزادي بيان هستند و هنوز در تحجر کامل به سر ميبرند.

سياست کثيف فاشيستهاي اسلامي ايران همواره تحت فشار گذاشتن دولت آذربايجان شمالي بوده است و اينکه چرا دولت مستقل آذربايجان شمالي توان جواب دادن به اينگونه تحميلها را ندارد ٫جاي تعجب بسيار دارد.

ارمنيها در سرزمينهاي آذربايجان وارد شده ٫ پس از قتل و غارت مسلمانان ساکن در آن نواحي٫ مساجد مسلمين را نيز تبديل به طويله نموده اند. اما اين کار ارمنيها عکس العملي در ايران نداشت و حتي مورد تشويق دولتمردان آنتي تورک ايران نيز قرار گرفت.
آيا نقد منطقي اسلام با توهين آشکار به آن مساوي محسوب ميشوند؟
آيا جرم يک نويسنده انديشمند که با دلايل و سند انتقاد ميکند ٫ از جرم داشناکهاي قاتل ٫ که مسلمانان را به خوک تبديل کرده اند بيشتر است؟

آذربايجانيهاي دنيا بايستي به اين اقدام فرامرزي شوونيسم فارس جواب داده و هميشه با ديدي باز و گسترده سياستهاي کثيف جمهوري اسلامي را بررسي نمايند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر