۱۳۸۵ آبان ۱۵, دوشنبه

قسم حضرت عبا س ، دم خروس یا خود خروس ؟!

« در خبر ها آمده بود که آذربایجان شمالی و جنوبی نگویید ! و اگر قرار است این دو، یکی گردد، شمالی باید جز خاک ایران شود »
اولا، اگر و مگری درکارنیست این دو خاک بزور سرنیزه از هم جدا شده است و رودخانه آراز شاهد این جدائی نامردانه و آغوشته بخون است. ولی اینکه در بالای منبر فرمودید باید جزء خاک ایران گردد ، مرا بیاد ضرب المثلی انداخت:

۱/ شما « شوونیسم فارس!» در حمله ارتش شوروی! به آذربایجان برهبری گورباچف و براه انداختن حمام خون در باکو و قتل و عام کودکان وزنان چرا با سکوت مرگ بارتان از باصطلاح هموطنانتان یادی نکردید ؟!

۲/ چرا درنسل کشی، و قتل وعام فجیع ارامنه در قره باغ آذربایجان نه اینکه بدادشان نرسیدید حتی به قاتلین این فاجعه کمک مادی و معنوی کردید ؟!

۳/چرا زیرپای قاتل صدها کودک وزن قره باغ رئیس جمهورتان فرش سرخ پهن کرد؟!
۴/ چرارئیس مجلستان درمجلس ارمنستان خطاب به همین قاتل عنوان دموکرات داد؟!

۵/ آیا در ایران شما بیاد دارید پروژه ای و یا طرحی به موقع تصویب واجرا وخاتمه یابد؟! چرا طرح گازرسانی ارمنستان زودترازموعداجرا، وخاتمه یافت؟!

۶/ چرا شما بداد فلسطین، افغانستان، لبنان،عراق رسیده ومیرسید.؟! از افغانستان در حدود 3میلیون و عراق 800 هزار پناهنده داشتید ، ولی در قتل و عام قره باغ مرز را بروی زن و بچه آذربایجانی بستید؟

۷/ اگرآذربایجان شمالی جزء خاک ایران است چرا اشغال گر ارامنه را که بیش از سه چهار این خاک را اشغال کرده محکوم نمی کنید و دست دوستی و رفاقت با کسی که خاک شما را اشغال کرده است میدهید ؟!

ضرب المثل: قسم حضرت عباست، یا دم خروس یا خود خروس کدام یک؟!
منبع

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر