۱۳۸۵ آبان ۲۰, شنبه

که انگشت مکن رنجه به در کوفتن کس - تا کس نکند رنجه به در کوفتنت مشت

بعد از اعتراضات گسترده مردم آذربایجان در خردادماه 85 تعداد سایتهایی که به افشاگری بر علیه شونیسم فارس پرداختند رو به فزونی گرفت. تعدادی از این سایتها و وبلاگها به فعالیت جک نویسی بر علیه فارسها پرداختند و در این راه نیز موفق بودند.چنانکه خشم قوم فارس از این گونه حرکات گواه این مدعی است.
تعدادی از این سایتها عبارتند از:
و حالا اصل موضوع ... پرشین پتیشن نام سایتی است که در آدرس زیر قرار دارد
این سایت که می شود گفت تا حدودی توسط رژیم اداره می شود به بحث اعتراضات پرداخته و بازدید کنندگان از این سایت, موضوع های مختلف مطرح شده در این سایت را امضاء میکنند و در واقع با امضاء کردن, اعتراض خود را اعلام می کنند.
یکی از آخرین اعتراض هایی که در این سایت مطرح شده به این عنوان است:
"عهد نامه پالایش طنز ایرانی از لطیفه های توهین آمیز"
و در آدرس زیرمی توانید مطالب این اعتراض را مطالعه کنید
نزدیک به 80 سال است که به عناوین مختلف به ملت بزرگ آذربایجان توهین میشود. صد ها سایت و وبلاگ در زمینه جوک نویسی بر علیه قومیتهای غیر فارس سالیان متمادی فعالیت میکنند. سوال اینجاست که شماها کجا بودید؟! جالب است که این گونه اعتراضات قبلا وجود نداشته است و اخیرا مطرح میشود.
اینجاست که باید بگویم :
ما شما را ول نخواهیم کرد!

۲ نظر:

شاجین گفت...

سلام
از آشنائی خوشحالم واز پیشنهاد شما تشکر یکنم .بیشتر نوشته هایم را جداگانه بایگانی میکنم و همانطوریکه گفتید اطمینانی به آنها ندارم
ودر بیشتر وبلاگ ها عضو و نوشته ای دارم.
در باره سایت یا وبلاگ پالایش اتفاقا من هم امضا کردم با نوشتن یک متن
ما جوک تورکی ، رشتی، لری،مازندرانی داریم و دلایل همه آنها سیاسی و آگاهانه است آقایان لطف کنندازتلویزیون و مطبوعات شروع کنند و از خودشان من موافقم ولی دم خروس و قسم حضرت عباس را نیز داشته باشد

azerbaijan1 گفت...

پرشين بلاگ آكنده است از شنيعات بقول خودشان "جوك هاى تركى". و پرشين بلاگ كوچكترين اقدامى عليه آنها انجام نداده است.

ارسال یک نظر