۱۳۸۵ مهر ۲۶, چهارشنبه

توهینی دیگر

دیروز سه شنبه (25/07/85) در استادیوم آزادی تهران بازی فوتبال پیروزی و سایپا برگزار شد. در نیمه دوم دروازه بان تیم پیروزی بر روی بازیکن سایپا مرتکب خطا شدند و داور اعلام خطای پنالتی کرد. هنگامی که دایی پشت توپ قرار گرفت برای زدن ضربه پنالتی .... تماشاگران یکصدا شعار میدادند " دایی ... ترک خر "
برام مهمه بدونم در قبال این توهین به ملل بزرگ تورک , فدراسیون فوتبال چه تنبیهی برای تیم فوتبال پیروزی و تماشاگران آن در نظر خواهد گرفت !
برگردیم به چند ماه قبل .... موقعی که بازیهای جام جهانی برگزار می شد و تیم ایران بازیهای ضعیفی از خود نشان داد. در آن هنگام دستهایی پنهان کوشیدند تا علی دایی را مقصر اصلی ضعف تیم نشان بدهند و در این راه هم موفق شدند. در حالی که در بازیهایی جام جهانی بازیکنانی به مراتب بسیار ضعیف تر ازعلی دایی بودند به عنوان نمونه میرزاپور و گل محمدی که در باخت های تیم ملی نقش بسزایی داشتند. حال چرا در این بین دایی به عنوان مقصر اصلی قلمداد شد. جای سوال دارد! لازم به ذکر است که بازیهای جام جهانی مصادف شده بود با قیام مردم آذربایجان !
بازی دیروز دایی نمایانگر این نکته بود که او یک بازیکن بزرگ و مطرح می باشد. بازیکنانی مثل دایی و کریم باقری هستند که تیم ملی ایران را مطرح کردند والا تیم ملی ایران همسطح تیم افغانستان هم نیست!
یاشاسین آذربایجان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر