۱۳۸۶ بهمن ۳, چهارشنبه

تبعیض تا کی ؟ ؟ ؟ سهم تبریز ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان , سهم اصفهان و شیراز ۱۸ میلیارد تومان

معاون سازمان تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که برای تکمیل ورزشگاه یادگار امام تبریز در سال ۱۳۸۷ پنج میلیارد و هشصد میلیون تومان اختصاص یافته شده است. این در حالی است که آقای شهلایی مدیر کل تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی حدود یک هفته قبل این مبلغ را دوازده میلیارد تومان اعلام کرده بود.

حال چه اتفاقی افتاد است که در عرض یک هفته دوازده میلیارد تومان به پنج میلیارد و هشصد میلیون تومان کاهش پیدا کرده است ؟ ؟

همچنین معاون سازمان تربیت بدنی اعلام کرد که سازمان تربیت بدنی برای تکمیل ورزشگاه های ثامن مشهد و نقش جهان اصفهان در سال ۸۷ به هر یک از این استان ها مبلغ هجده میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

حال سوال اینجاست چرا برای تبریز پنج میلیارد و هشصد میلیون تومان و برای اصفهان هجده میلیارد تومان ؟ آیا این نشانگر تبعیض نیست ؟

کاش مسئولان سازمان تربیت بدنی دلیل و جوابی برا این کار داشته باشند.

حال یک گلایه از نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل سازمان تربیت بدنی استان. این اولین بار نیست که شاهد این گونه تبعیض ها هستیم ولی متاسفانه در هر دفعه به جای دفاع از حق و حقوق استان همیشه سکوت اختیار کرده اید. ولی کاش یک بار هم که شده غیرت به خرج بدهید و در این موضوع از حق و حقوق استان دفای بکنید.

در سال های اخیر تبعیض های موجود در امور ورزش باعث افت شدید ورزش آذربایجان شده است و دیگر از جایگاه قبلی ورزش آذربايجان خبری نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر