۱۳۸۶ بهمن ۶, شنبه

نامه اکبر اعلمی به هیات نظارت؛ در آخرین نطق ام همه چیز را میگویم

اکبر اعلمی که اخیرا از سوی هیات اجرایی انتخابات ردصلاحیت شده است در این نامه اعلام کرد که در بررسی صلاحیت او برخی غرض ورزی ها، سلایق و خصومت های شخصی رخ داده است.

او در متن اعتراضیه اش عنوان کرد: با توجه به ترکیب اعضای هیات نظارت استان آذربایجان شرقی و خط فکری آنها و نیز عملکرد مسبوق به سابقه بعضی از اعضای این هیات در دوره های ششم و هفتم انتخابات مجلس و شورای اسلامی و برخی غرض ورزی ها به دلیل پیگیری ها و شکایاتی که در مورد تجاوز مصلی تبریز به حریم ارگ علیشاه داشته ام و همجنین با علم به این که پروژه ردصلاحیتم در حوزه انتخابیه طبق یک برنامه از پیش تعیین و هماهنگ شده اجرا می گردد، طی مراحل قانونی و ثبت در تاریخ بدین وسیله اعتراضم را بیان می کنم .



اعلمی گفته است: متعاقب ابلاغ نظر هیات اجرایی به اینجانب مبنی بر ردصلاحیتم بلافاصله طی نامه مورخ 2 بهمن خطاب به فرماندار تبریز و هیات نظارت استان با استناد به تبصره ذیل ماده 51قانون انتخابات و ماده 30 آیین نامه اجرایی آن و مصوبه 22/8/78 مجمع تشخیص مصلحت نظام ،خواستار اعلام دلایل ومدارک رد صلاحیت خود شدم که تا زمان ارسال این نامه هنوز پاسخی واصل نشده است .



این نماینده مجلس هفتم تاکید کرد: حضور بنده در دوره های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی حاکی است که اینجانب تا هنگام ثبت نام واجد شرایط و صلاحیت های مذکور در قانون انتخابات بوده ام لذا در هنگام رسیدگی به صلاحیتم باید اصل استصحاب جاری باشد و جنانچه در بقا شرایط و صلاحیت های مذکور شک و تردیدی نیز حاصل شود باید وضع یقین سابق رعایت شود مگر این که به حکم "البینه علی المدعی" مدارک و اسناد معتبر و مستند به قانون و محکمه پسند ارائه شود.
عجبا بنده بعد از 52 سال عمر گرفتن از خدا وند و حداقل 37سال التزام عملی به اسلام و اوامر و نواهی شرعی ،32 سال برای تحقق آرمان های انقلابی و اسلامی، 29سال خدمت در نظام جمهوری اسلامی ،32 ماه حضور در جبهه های جنگ و تحمل 3 بار مجروحیت شدید در راه آرمانهایم و مفتخر شدن به 45% جانبازی هم اکنون از سوی هیات اجرایی حوزه انتخابیه متهم به عدم اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران و عدم ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه شده ام. این در حالی است که تاکنون هیچکس در مورد دیانت و التزام عملی ام به اسلام و خدمت به نظام تردیدی به خود راه نداده بود.

اعلمی در این شکایتنامه عنوان کرد که اگر همچنان شرایط فعلی درباره صلاحیت او ادامه یابد در دفاع از حیثیت خود به افشای برخی ناگفته ها در آخرین نطق خود اقدام خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر