عزیز هموطنلر :
حاشیه یه گئتمدن سیز ایله زر ورق جلد لرله صحافلیق اولموش کثافت نامه لرین یاندیریلماسی باره سینده دانیشماق ایسته ییرم. اوخودوم کی، بیر نئچه گون بوندان اوّل بیزیم بیر نئچه هموطنیمیز، خلقیمیزی تحقیر ائدن فارس دیلینده یازیلمیش توهین و تحقیرنامه لری توپلایب و اونلاری اؤدا چکیبلر. بو آرادا فارس شونیزمی و اونون تبلیغات اورگانلاری چالیشیرلار بئیله گؤسترسینلر کی ، گویا بو یاندیریلان تحقیرنامه لر حافظ و سعدی نین دیوانلاری و باشقا ادبی کیتابلاردیلار.
هیچ بیر شبهه یوخدور کی کتاب یاندیرماق وحشیلیک دیر و بو گون کتابلاری یاندیران انسان، صاباح انسانلاریدا یاندیرا بیلر. ائله بو اوچون منده اؤزومو دموکرات و هومانیزم فلسفه سینین طرفداری ساییراق، کتاب یاندیرماقلا مخالفم و ایستمیرم بیر کسین دیلینه ،فرهنگینه ، دینینه، ایرقنه ، کتابینا، مالینا و تورپاغینا تجاوز ائدیب و اونون حسابینا اؤزومون و یا مللتیمین مادی – معنوی ثروتیمی آرتیرام. بونونلا بئله من هربیر کتاب شکلینده صحافی اولموش تحقیرو کثافت نامه یه کتاب آدی قؤیا بیلمیرم. چونکو : هر بیر کتابین اؤزونه گؤره آز – چوخ معنوی دئیه ری اولمالیدیر.
کتاب وسیله سیله انسان علم و صنعتین یاراتدیغی معجزه لرله تانیش الور؟ انسان پرورلیغی اؤیره نیر. حاققا ، اجتماعی عدالته ، ترقی و معنوی – مادی شرایطین یاخیشیلاشماسی اوغروندا فعالیت ائتمه یه دعوت الور؟ تاریخده باش وئرن انسانی تراژدی لری ، فاجعه لری تانییر. شعر شکلینده بیان اؤلموش آرزیلارلا، ناکام قالمیش عشق لرله، رمان لارلا تانیش اولور. میلت لرین ادبیات ، دیل، دین، عادت – عنعنه، اجتماعی شرایط و فرهنگ لرینه یاخینلاشیر … منجه بونلار هر بیر کیتابی کتاب ائده ن ده یرلردی.
عزیز اوخوجو:
سیز مندن داها یاخشی بیلیرسینیز کی ، بو یاندیریلان توهین و تحقیرنامه لرین رسالتی فارس میللتی ایچینده غیر فارس میلت لره خصوصیله تورک لره قارشی حقارت حسّی ، نیفرت و دوشمنچیلیق یارادماقدیر. بو باصطلاح کیتابلارین محتواسی تورکلری وحشی و قان ایچن گؤسترمک و نهایت دیلیمیزی ، فرهنگیمیزی ، تاریخیمیزی تحریف ائدیب یوخلوغا سوق وئرمک دیر. بیر جمله ایله دئسک بو تحقیرنامه لر (ژورنال ، روزنامه ، فیلم ، کتاب، جوک لارلا دؤلموش کاست لر و… ) بیزیم ملی وارلیغیمیزی نابود ائتمک ایسته ین سیاستین یعنی آسیمیلاسیون سیاستین خدمتینده دیر. کافی دیر سیز فارس ادبیاتینا ، چکیلمیش بعضی سینما فیلم لرینه ، فارس دیلینده وئریلن تلویزیون پروقراملارینا، ژورنال و غزتلره، ملتیمیزه قارشی تحقیر آمیز جوک لارا باخاسینیزا!
” کسی را ز ترکان نباشد خرد کز اندیشه خویش رامش برد” (شاهنامه فردوسی)
” که آن ترک، بد ریشه و ریمن است که هم بد نژاد است و هم بد تن است ” (شاهنامه فردوسی)
” زشیر شتر خوردن و سوسمار عرب را به جائی رسیدست کار
که تاج کیانی کند آرزو تفو بر تو ای چرخ گردون ، تفو” (شاهنامه فردوسی)
” زبان ترک از برای از قفا کشیدن است صلاح پای این زبان ز مملکت بریدن است”
” بکن ترک زبان ترک ، کز تاریخ خونینش من از خون لاله گون کوه ارس ، دشت مغان دارم” (عارف قزوینی)
“… گویا نمیدانند که یکنفر آذربایجانی ترک شدن را برای خود ننگ میداند … جوانان آذربایجانی باید جانفشانی کرده متعهد شوند تا میتوانند زبان ترکی تکلّم نکرده ، به وسیله تبلیغات عاقبت وخیم آن را در مغز هر ایرانی جایگیر کنند …” (دکتر تقی ارانی ، درباره زبان فارسی و آذربایجان، صفحه 129″
“…آقای دولتشاهی مدیر فرهنگ و هنر اگر چه آذربایجانی الاصل بودند اما به زبان فارسی صحبت میکردند …. به زبان ترکی از آقای دولتشاهی پرسیدم که چرا به تجدید چاپ جلد اول حیدر بابایه سلام، مجوز چاپ نمی دهند. ایشان به زبان فارسی جواب دادن : “ابداً راضی نشوید که آن تجدید چاپ شود . اولاً چاپ هر مطلبی به زبان ترکی قدغن است و ثانیاً شهریار اشتباه کرد که حیدربابا را سرود، میدانید اگر شهریار این اثر را به وجود نمی آورد ، الان چه مقامی داشت؟ دولت همه جا او را تبلیغ مینمود، بلند آوازه اش میکرد و شغل خوبی با حقوق مکفی به او می داد ، به خانواده اش میرسید و زندگی اش را سروسامان می بخشید. حیدر بابا به شهریار لطمه بزرگی زده است و او را مطرود و مغضوب دولت قرار داده است . شما اگر به شهریار علاقه مند هستید، توصیه کنید که به زبان ترکی شعر نگوید، آقا ما ایرانی هستیم ، زبان ما فارسی است، ترکی زبان مغول هاست. مگر نمی بینید که به آذربایجانیها چه میگویند. اکثر مردم زبان ترکی را انکار کرده اند. سایر شاعران تبریز هم شاهدند. من که مسئول انجمن ادبی شهریار هستم هرگز اجازه خواندن حتی یک بیت شعر ترکی را نمی دهم. ما که سابقه شش هزار ساله فرهنگی داریم، نباید به زبان بیگانه صحبت کنیم و شعر بسازیم و به آن اجازه چاپ دهیم ” (درخلوت شهریار، بیوک نیک اندیش نوبر، اشعار ترکی شهریار، صقحه 232، نشر آذران ، تبریز 1377)
حرمتلی هم یئرلی لر!
بیلیدیینیر کیمی مللتیمیزین بؤیوک شاعری استاد شهریار بیر هومانیست و اوره یی پامبیقدان یومشاق اولان بیر انسان ایدی.
باخین گؤرون فارس شوونیزمی بو انسانین شخصییتینه و ملی وارلیغینا نه قدر توهین و تحقیر ائدیر کی بو بؤیوک شاعیراؤزوندن و ملی شرافتیندن مدافعه ائتمک اوچون ناچار قالیر “الا تهرانیا انصاف میکن خر توئی یا من ” قصیده سینی قلمه آلسین.
سهو ائتمزسم 1995 - نجی ایلده برلین شهری نین بین المللی فیلم فستیوالیندا ایراندان ایکی فیلم اشتراک ائتمیشدی. فیلم لردن بیریسی “بانو” آدیندا بیرفیلم ایدی. بو فیلمده بیرآذربایجان تورکونه ، شارلاتان، اؤغرو و جنایتکار رؤلو وئریلمیشدی. بو شخص غلیظ تورک لهجه سینده دانیشیب و جنایتلرینه دوام وئریردی. من وایرقچیلیه قارشی اولان هم یئرلی لریم بوراسیستی فیلمی گؤرندن سونرا فستیوالین ترتیب وئرنلرینه بیر مکتوب یازیب و بو فیلمین گؤستریلمه -سینه اعتراضیمییزی بیلدیردیک . اوچ گوندن سونرا فستیوال ریاستی طرفیندن بیزه بیر مکتوب گلیب و دانیشیغا دعوت اولدوق. بو خانیملار و آقالارلا گؤروشوب و قضیّه نی شرح وئرندن سونرا بونلار بیزدن رسمی عذر ایسته یب و سؤز وئردیلر کی گله جکده ایراندان گلن فیلم لرین هامیسینی قاباقجادان مترجمه گؤستریب، اونلاری کنترل ائتدیریب و بیر داها بئیله کثافت لره یؤل وئرمه سینلر!!!
بیر نئچه آی بوندان قاباق برلین شهرینده بیر صحنه یه ده شاهید اولدوم . بیر کیچیک خیاباندا 100 نفره یاخین اللرینده شعارلارلا دایانان انسانلاری گؤردوم. بو انسانلار مگافونلا شعارلار وئریردیلر و اللرینده اولان ورقه لری جماعته پایلاییردیلار. قضیّه بئیله ایدی :
بو خیابان آلمانلارین 19 – عصرین سونوندا یاشایان بؤیوک بیر تاریخچی سی و فیلسوفونونون آدینی داشییردی. بو تاریخچی اؤز یازیلاریندا یهودیلره قارشی آنجاق بیرراسیستی جمله یازمیش ایدی. “یهودیلر بیزیم بدبختچی لیی میزدیلر” . بو جمله یه گؤره بو آلمانلار بیر نئچه دفعه بورایا ییغیشیب، تظاهرات ائدیب و خیابانین آدینین دئیشمه سینی ایسته ییرلر. سونرا لار دولت خیابانین آدینی دئیشدی.
محترم هموطنلر:
سیز آرخاین اولون اگر ایران آدلانان اؤلکه ده مترقی قانون و عدالت اولسایدی وبورادا مختلف میللت لرین دیل لرینه ، ایرق لرینه ، ادبیات و فرهنگ لرینه احترام قؤیولسایدی ، قانون اوّلجه دن ایرقچی یازارلارین، رژه سورلارین و ژورنالیست لرین قارشیسینی آلیب و اونلارین جفنگیاتین یاییلماسینا اجازه وئرمزدی.
بیزیم ملی وارلیغیمیز و انسان حقوقوموز هم مملکته حاکم اولانلار، هم قانون ، هم فارس میللتی نین روشنفکرلری و همده دولتین رسمی مئدیاسی طرفیندن هر گون ساللاخانایا گؤتورولور و اورادا قصابلیق اولور.
من بیر تورک آذربایجانلی اولاراق هر گون اؤلوم – دیریم ساواشیندایام . پهلوی سلاسه سیندن باشلایاراق ایندیه دک بیزیم دیلیمیز و فرهنگیمیز قتل عام اولور. آخی آذربایجان تورکجه سینده دولتین رسمی تلویزیونوندا دئیلن بو جمله نین ” دونن وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه کشور برادر سوریه دیدار و گفتگو ائله دیلر” هاراسی منیم دیلیمدیر!! ؟ اگر بو دیلیمیزین قتل عامی دئیل بس نه دیر؟ بو شرایطده کیم بیزه قارانتی وئره بیلر کی آذربایجان مللتی نین 40- 30 – ایلدن سونرا ملی کیم لیی یوخ اولماسین ؟ آخی بیر میللتی یوخ ائتمک اوچون اونون دیلینی یوخ ائتمک لازیمدیر.
بو اؤلوم – دیریم شرایطده راسیستی کیتاب، فیلم یا ژورنال لاری یاندیریب و یا مستراح قویوسونا سالماق ، شخصی احساساتلا ایلگیسی یوخدور. بو عمل، آپارتاید بیر مملکتده ، میللی کیم لیی یوخ اولما تهلکه سی آلتیندا اولان هر بیر انسانین طبیعی عکس العملی دیر. هر بیر ملی مبارز بو کیچیک یول لارلا میللی وارلیغینی یوخ اتدنلره گؤسته ریر کی ، او حاضیر دئیل مبارزه سیز تسلیم اولوب ومیللی وارلیغی نین اؤلومونه نظارتچی قالا . میللی مبارزلراؤزلرینی همیشه میللی وارلیق لارینین قؤروچوسو کیمی تانییب لار. اونلاراؤزلرینی باشدان – آیاغا وظیفه سایبلار.
منجه ملتییمیزین انسان حقوقونو، وارلیغینی ، دیلینی ، فرهنگینی و کیم لیی نی مدافعه ائدن قانونون اولمادیغی بیر اؤلکه ده، جانلاریندان - مال لاریندان کئچمیش مبارز انسانلاریمیز گره ک تشکیلاتلانیب، شرایطی تحلیل ائدیب و هرجوره صلاح بیلدیکلری یوللار ایله دوشمنی و اونون آسیمیلاسیون وسیله لرینی خنثی ائده لر . بیزکئچمیشده آخماقلیق درجه سی نین سرحدینه قدر سوسموشوق. ایندی : “هارای ، هارای من تورکم” ، “منیم دیلیم اؤلن دئیل ، فارس دیلینه دؤنن دئیل” شعاریله ایره لی گئدیب و فارس شوونیزمی نین بینئوره سینی آنا یوردوموز آذربایجاندا ابدی اولاراق سؤکمه لییک!
یاشاسین میللی وارلیغیمیزین قؤروجولاری!!!
یاشاسین آزاد، دموکرات و مدرن آذربایجان!
حاشیه یه گئتمدن سیز ایله زر ورق جلد لرله صحافلیق اولموش کثافت نامه لرین یاندیریلماسی باره سینده دانیشماق ایسته ییرم. اوخودوم کی، بیر نئچه گون بوندان اوّل بیزیم بیر نئچه هموطنیمیز، خلقیمیزی تحقیر ائدن فارس دیلینده یازیلمیش توهین و تحقیرنامه لری توپلایب و اونلاری اؤدا چکیبلر. بو آرادا فارس شونیزمی و اونون تبلیغات اورگانلاری چالیشیرلار بئیله گؤسترسینلر کی ، گویا بو یاندیریلان تحقیرنامه لر حافظ و سعدی نین دیوانلاری و باشقا ادبی کیتابلاردیلار.
هیچ بیر شبهه یوخدور کی کتاب یاندیرماق وحشیلیک دیر و بو گون کتابلاری یاندیران انسان، صاباح انسانلاریدا یاندیرا بیلر. ائله بو اوچون منده اؤزومو دموکرات و هومانیزم فلسفه سینین طرفداری ساییراق، کتاب یاندیرماقلا مخالفم و ایستمیرم بیر کسین دیلینه ،فرهنگینه ، دینینه، ایرقنه ، کتابینا، مالینا و تورپاغینا تجاوز ائدیب و اونون حسابینا اؤزومون و یا مللتیمین مادی – معنوی ثروتیمی آرتیرام. بونونلا بئله من هربیر کتاب شکلینده صحافی اولموش تحقیرو کثافت نامه یه کتاب آدی قؤیا بیلمیرم. چونکو : هر بیر کتابین اؤزونه گؤره آز – چوخ معنوی دئیه ری اولمالیدیر.
کتاب وسیله سیله انسان علم و صنعتین یاراتدیغی معجزه لرله تانیش الور؟ انسان پرورلیغی اؤیره نیر. حاققا ، اجتماعی عدالته ، ترقی و معنوی – مادی شرایطین یاخیشیلاشماسی اوغروندا فعالیت ائتمه یه دعوت الور؟ تاریخده باش وئرن انسانی تراژدی لری ، فاجعه لری تانییر. شعر شکلینده بیان اؤلموش آرزیلارلا، ناکام قالمیش عشق لرله، رمان لارلا تانیش اولور. میلت لرین ادبیات ، دیل، دین، عادت – عنعنه، اجتماعی شرایط و فرهنگ لرینه یاخینلاشیر … منجه بونلار هر بیر کیتابی کتاب ائده ن ده یرلردی.
عزیز اوخوجو:
سیز مندن داها یاخشی بیلیرسینیز کی ، بو یاندیریلان توهین و تحقیرنامه لرین رسالتی فارس میللتی ایچینده غیر فارس میلت لره خصوصیله تورک لره قارشی حقارت حسّی ، نیفرت و دوشمنچیلیق یارادماقدیر. بو باصطلاح کیتابلارین محتواسی تورکلری وحشی و قان ایچن گؤسترمک و نهایت دیلیمیزی ، فرهنگیمیزی ، تاریخیمیزی تحریف ائدیب یوخلوغا سوق وئرمک دیر. بیر جمله ایله دئسک بو تحقیرنامه لر (ژورنال ، روزنامه ، فیلم ، کتاب، جوک لارلا دؤلموش کاست لر و… ) بیزیم ملی وارلیغیمیزی نابود ائتمک ایسته ین سیاستین یعنی آسیمیلاسیون سیاستین خدمتینده دیر. کافی دیر سیز فارس ادبیاتینا ، چکیلمیش بعضی سینما فیلم لرینه ، فارس دیلینده وئریلن تلویزیون پروقراملارینا، ژورنال و غزتلره، ملتیمیزه قارشی تحقیر آمیز جوک لارا باخاسینیزا!
” کسی را ز ترکان نباشد خرد کز اندیشه خویش رامش برد” (شاهنامه فردوسی)
” که آن ترک، بد ریشه و ریمن است که هم بد نژاد است و هم بد تن است ” (شاهنامه فردوسی)
” زشیر شتر خوردن و سوسمار عرب را به جائی رسیدست کار
که تاج کیانی کند آرزو تفو بر تو ای چرخ گردون ، تفو” (شاهنامه فردوسی)
” زبان ترک از برای از قفا کشیدن است صلاح پای این زبان ز مملکت بریدن است”
” بکن ترک زبان ترک ، کز تاریخ خونینش من از خون لاله گون کوه ارس ، دشت مغان دارم” (عارف قزوینی)
“… گویا نمیدانند که یکنفر آذربایجانی ترک شدن را برای خود ننگ میداند … جوانان آذربایجانی باید جانفشانی کرده متعهد شوند تا میتوانند زبان ترکی تکلّم نکرده ، به وسیله تبلیغات عاقبت وخیم آن را در مغز هر ایرانی جایگیر کنند …” (دکتر تقی ارانی ، درباره زبان فارسی و آذربایجان، صفحه 129″
“…آقای دولتشاهی مدیر فرهنگ و هنر اگر چه آذربایجانی الاصل بودند اما به زبان فارسی صحبت میکردند …. به زبان ترکی از آقای دولتشاهی پرسیدم که چرا به تجدید چاپ جلد اول حیدر بابایه سلام، مجوز چاپ نمی دهند. ایشان به زبان فارسی جواب دادن : “ابداً راضی نشوید که آن تجدید چاپ شود . اولاً چاپ هر مطلبی به زبان ترکی قدغن است و ثانیاً شهریار اشتباه کرد که حیدربابا را سرود، میدانید اگر شهریار این اثر را به وجود نمی آورد ، الان چه مقامی داشت؟ دولت همه جا او را تبلیغ مینمود، بلند آوازه اش میکرد و شغل خوبی با حقوق مکفی به او می داد ، به خانواده اش میرسید و زندگی اش را سروسامان می بخشید. حیدر بابا به شهریار لطمه بزرگی زده است و او را مطرود و مغضوب دولت قرار داده است . شما اگر به شهریار علاقه مند هستید، توصیه کنید که به زبان ترکی شعر نگوید، آقا ما ایرانی هستیم ، زبان ما فارسی است، ترکی زبان مغول هاست. مگر نمی بینید که به آذربایجانیها چه میگویند. اکثر مردم زبان ترکی را انکار کرده اند. سایر شاعران تبریز هم شاهدند. من که مسئول انجمن ادبی شهریار هستم هرگز اجازه خواندن حتی یک بیت شعر ترکی را نمی دهم. ما که سابقه شش هزار ساله فرهنگی داریم، نباید به زبان بیگانه صحبت کنیم و شعر بسازیم و به آن اجازه چاپ دهیم ” (درخلوت شهریار، بیوک نیک اندیش نوبر، اشعار ترکی شهریار، صقحه 232، نشر آذران ، تبریز 1377)
حرمتلی هم یئرلی لر!
بیلیدیینیر کیمی مللتیمیزین بؤیوک شاعری استاد شهریار بیر هومانیست و اوره یی پامبیقدان یومشاق اولان بیر انسان ایدی.
باخین گؤرون فارس شوونیزمی بو انسانین شخصییتینه و ملی وارلیغینا نه قدر توهین و تحقیر ائدیر کی بو بؤیوک شاعیراؤزوندن و ملی شرافتیندن مدافعه ائتمک اوچون ناچار قالیر “الا تهرانیا انصاف میکن خر توئی یا من ” قصیده سینی قلمه آلسین.
سهو ائتمزسم 1995 - نجی ایلده برلین شهری نین بین المللی فیلم فستیوالیندا ایراندان ایکی فیلم اشتراک ائتمیشدی. فیلم لردن بیریسی “بانو” آدیندا بیرفیلم ایدی. بو فیلمده بیرآذربایجان تورکونه ، شارلاتان، اؤغرو و جنایتکار رؤلو وئریلمیشدی. بو شخص غلیظ تورک لهجه سینده دانیشیب و جنایتلرینه دوام وئریردی. من وایرقچیلیه قارشی اولان هم یئرلی لریم بوراسیستی فیلمی گؤرندن سونرا فستیوالین ترتیب وئرنلرینه بیر مکتوب یازیب و بو فیلمین گؤستریلمه -سینه اعتراضیمییزی بیلدیردیک . اوچ گوندن سونرا فستیوال ریاستی طرفیندن بیزه بیر مکتوب گلیب و دانیشیغا دعوت اولدوق. بو خانیملار و آقالارلا گؤروشوب و قضیّه نی شرح وئرندن سونرا بونلار بیزدن رسمی عذر ایسته یب و سؤز وئردیلر کی گله جکده ایراندان گلن فیلم لرین هامیسینی قاباقجادان مترجمه گؤستریب، اونلاری کنترل ائتدیریب و بیر داها بئیله کثافت لره یؤل وئرمه سینلر!!!
بیر نئچه آی بوندان قاباق برلین شهرینده بیر صحنه یه ده شاهید اولدوم . بیر کیچیک خیاباندا 100 نفره یاخین اللرینده شعارلارلا دایانان انسانلاری گؤردوم. بو انسانلار مگافونلا شعارلار وئریردیلر و اللرینده اولان ورقه لری جماعته پایلاییردیلار. قضیّه بئیله ایدی :
بو خیابان آلمانلارین 19 – عصرین سونوندا یاشایان بؤیوک بیر تاریخچی سی و فیلسوفونونون آدینی داشییردی. بو تاریخچی اؤز یازیلاریندا یهودیلره قارشی آنجاق بیرراسیستی جمله یازمیش ایدی. “یهودیلر بیزیم بدبختچی لیی میزدیلر” . بو جمله یه گؤره بو آلمانلار بیر نئچه دفعه بورایا ییغیشیب، تظاهرات ائدیب و خیابانین آدینین دئیشمه سینی ایسته ییرلر. سونرا لار دولت خیابانین آدینی دئیشدی.
محترم هموطنلر:
سیز آرخاین اولون اگر ایران آدلانان اؤلکه ده مترقی قانون و عدالت اولسایدی وبورادا مختلف میللت لرین دیل لرینه ، ایرق لرینه ، ادبیات و فرهنگ لرینه احترام قؤیولسایدی ، قانون اوّلجه دن ایرقچی یازارلارین، رژه سورلارین و ژورنالیست لرین قارشیسینی آلیب و اونلارین جفنگیاتین یاییلماسینا اجازه وئرمزدی.
بیزیم ملی وارلیغیمیز و انسان حقوقوموز هم مملکته حاکم اولانلار، هم قانون ، هم فارس میللتی نین روشنفکرلری و همده دولتین رسمی مئدیاسی طرفیندن هر گون ساللاخانایا گؤتورولور و اورادا قصابلیق اولور.
من بیر تورک آذربایجانلی اولاراق هر گون اؤلوم – دیریم ساواشیندایام . پهلوی سلاسه سیندن باشلایاراق ایندیه دک بیزیم دیلیمیز و فرهنگیمیز قتل عام اولور. آخی آذربایجان تورکجه سینده دولتین رسمی تلویزیونوندا دئیلن بو جمله نین ” دونن وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه کشور برادر سوریه دیدار و گفتگو ائله دیلر” هاراسی منیم دیلیمدیر!! ؟ اگر بو دیلیمیزین قتل عامی دئیل بس نه دیر؟ بو شرایطده کیم بیزه قارانتی وئره بیلر کی آذربایجان مللتی نین 40- 30 – ایلدن سونرا ملی کیم لیی یوخ اولماسین ؟ آخی بیر میللتی یوخ ائتمک اوچون اونون دیلینی یوخ ائتمک لازیمدیر.
بو اؤلوم – دیریم شرایطده راسیستی کیتاب، فیلم یا ژورنال لاری یاندیریب و یا مستراح قویوسونا سالماق ، شخصی احساساتلا ایلگیسی یوخدور. بو عمل، آپارتاید بیر مملکتده ، میللی کیم لیی یوخ اولما تهلکه سی آلتیندا اولان هر بیر انسانین طبیعی عکس العملی دیر. هر بیر ملی مبارز بو کیچیک یول لارلا میللی وارلیغینی یوخ اتدنلره گؤسته ریر کی ، او حاضیر دئیل مبارزه سیز تسلیم اولوب ومیللی وارلیغی نین اؤلومونه نظارتچی قالا . میللی مبارزلراؤزلرینی همیشه میللی وارلیق لارینین قؤروچوسو کیمی تانییب لار. اونلاراؤزلرینی باشدان – آیاغا وظیفه سایبلار.
منجه ملتییمیزین انسان حقوقونو، وارلیغینی ، دیلینی ، فرهنگینی و کیم لیی نی مدافعه ائدن قانونون اولمادیغی بیر اؤلکه ده، جانلاریندان - مال لاریندان کئچمیش مبارز انسانلاریمیز گره ک تشکیلاتلانیب، شرایطی تحلیل ائدیب و هرجوره صلاح بیلدیکلری یوللار ایله دوشمنی و اونون آسیمیلاسیون وسیله لرینی خنثی ائده لر . بیزکئچمیشده آخماقلیق درجه سی نین سرحدینه قدر سوسموشوق. ایندی : “هارای ، هارای من تورکم” ، “منیم دیلیم اؤلن دئیل ، فارس دیلینه دؤنن دئیل” شعاریله ایره لی گئدیب و فارس شوونیزمی نین بینئوره سینی آنا یوردوموز آذربایجاندا ابدی اولاراق سؤکمه لییک!
یاشاسین میللی وارلیغیمیزین قؤروجولاری!!!
یاشاسین آزاد، دموکرات و مدرن آذربایجان!
احمد يزداني
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر