۱۳۸۵ بهمن ۲۶, پنجشنبه

انفجار زاهدان: اطلاعیه جدید جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله)

بنام خدا

جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله ) عملیات موفقیت آمیز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۳۸۵ دلاوران مبارز شاخه نظامی شهید احمد دهمرده را به عموم مردم ستمدیده بلوچستان و ایران تبریک عرض مینماید و همچنین این مژده را به مردم عزیز میدهد که رشته عملیاتهای اقتدار ۲ با موفقیت کامل به پایان رسید و به زودی رشته عملیاتهای اقتدار ۳ در ابعادی وسیعتر در سایر نقاط و مراکز حساس نظامی ایران به اجرا در خواهد آمد.

موفقیت و پیروزی مبارزان در عملیاتهای متعدد مرهون خون مبارزان شهید و مردم بیگناهی که در زندانها و دادگاههای دژخیمانی همجون نکونام ها و بدون داشتن وکیل و اثبات جرمی به اعدام محکوم گشتند می باشد.

جنبش مقاومت به اطلاع مردم می رساند که اخبار مربوط به دستگیری مبارزین دروغ محض بوده و رژیم از روی ضعف و زبونی خویش در برابر مبارزین اینچنین شایعاتی را انتشار میدهد.

طی این اطلاعیه فرمانده امیر عبدالمالک بلوچ رهبری جنبش مقاومت مردمی از اپوزیسیون خواستند که ندای حق خواهی مردم مظلوم ما را بیش از پیش به گوش هموطنان و جهانیان برسانند تا همگان بدانند که بر ما چه میگذرد.

در ادامه ایشان افزودند که جنبش مقاومت مردمی به روشهای مسالت آمیز و مقاومت منفی و پرهیز از خشونت اعتقاد دارد تا زمانی که طرف مقابل نیز به این روشها احترام بگذارد اما هنگامیکه به اعتراضات مسالمت آمیز مردمی با خشونت پاسخ داده میشود دیگر این روشها ناکارآمد شده و توسل به این روشها پایان می پذیرد و در این مرحله است که چاره ای جر دست به سلاح بردن وجود ندارد.

ما عدم خشونت را به عنوان یک استراتژی قبول داریم نه به عنوان یک اصل کلی و اساسی و اخلاقی .

بنابراین استفاده از یک روش بی اثر هیچ پاداش اخلاقی ندارد و ما باری دیگر قبل از آغاز رشته عملیاتهای اقتدار ۳ رژیم را به فراهم نمودن زمینه برای راههای مقاومت منفی و اعتراضات دموکراتیک دعوت می نماییم و اگر رژیم از امروز این زمینه را فراهم نماید ما در انظار مردم ایران و حهان اعلام میکنیم که سلاح را بر زمین میگذاریم و در صورتیکه رژیم این زمینه را مهیا نکند ما نیز چاره ای به جز سلاح نداریم زیرا در کشوری که فضای خفگان بر آن حاکم باشد هیچ راهی برای زنده ماندن جز مقاومت مسلحانه نخواهد بود.

جنبش ما هیچ گونه وابستگی با قاچاق مواد مخدر ، طالبان و القاعده نداشته و ندارد و اگر رژیم خود را صادق میداند چرا به نمایندگانی که از طرفش نزد ما می آیند اجازه نمی دهد تا حقایق را در رسانه های اظهار نمایند.

خواسته های ما منطقی است و حقوقی است که همه انسانها در سراسر دنیا از آن برخوردارند و اولین خواسته ما این است که رژیم به منشور حقوق بشر سازمان ملل متحد احترام گذاشته و مطابق با آن ما حقوق اقلیتهای ملی و مذهبی را به رسمیت بشناسد .

جنبش مقاومت مردمی ایران (جندالله )

۱ نظر:

شاجین گفت...

منیم یول یولداشیم، ائلقارداشیم
کامنت خودرا دیدم ، چه عجب قبول شد.
ساق اولاسان
ائل یاشاسین ، گوله ، گوله

ارسال یک نظر