۱۳۸۵ بهمن ۱۵, یکشنبه

پاسخی به ضد ارزش نامه سایت بازتاب

به لطف اقدامات روزافزون حکومت دیکتاتوری ولایت فقیه وزیر مجموعه های آن درک ماهیت ضد دینی ‘ضد اخلاقی وغیر دموکراتیک پنهان آنان کاری بس آسان وساده شده است وبه عنوان نمونه می توان اسناد منتشر شده درسایت اینترنتی حزب استقلال آذربایجان جنوبی رامثال زد.

مقاله خبرگونه سایت بازتاب متعلق به آقای محسن رضائي فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ودبیر فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام دررابطه با آقای عباس لساني با عنوان«وقتی شعبان بی مخ اردبیلی سیاسی می شود .» نمونه دیگری از اسنادی است که می تواند مارا دررهنمون شدن به ماهیت ضد دینی واخلاقی وغیر دموکراتیک به اصطلاح جمهوری اسلامی ایران یاری دهد.

با نگاهی سطحی وگذرا به محتوای مقاله می توان اهداف آن را این گونه بیان کرد :

1- تحقیر یک فعال اجتماعی پاکدامن
2- تخریب شخصیتی یک انسان آزاده
3- توهین آشکار به حرمت یک مسلمان
4- دروغپردازی وتحریف حقایق آشکاراجتماعی
5…..

بااین وجود ناخواسته به حقایقی اعتراف کرده است (البته با ادبیات خاص عوامل ولایت فقیه ) که درتضادی آشکار با اظهارات قبلی عوامل به اصطلاح جمهوری اسلامی ایران است :

1- وسعت اعتراضات مردمی خردادماه آذربایجان
2- وجود زندانی سیاسی درزندانهای آذربایجان
3- محروم شدن زندانیان از حقوق اولیه انسانی ومدنی خویش درزندانهای آذربایجان
4- اعتصاب غذا توسط اقای عباس لسانی برای چندمین بار دراعتراض به اقدامات زندانبانهای آذربایجان
5- سوابق سیاسی – اجتماعی اقای لسانی وتلاشهای هویت طلبانه وی
6- نگران کننده بودن وضعیت جسمی وروانی آقای لسانی
7- شناخته شده بودن آقای لسانی درخارج از کشور
8- تاثیر مثبت اعتصاب غذائی آقای لسانی برتحولات داخل وخارج ازکشور
9- ….

قبل از پرداختن به پاسخ خویش دررابطه با بی انصافی های بازتاب لازم می دانم توضیح مختصری دررابطه با اشاره های تحریف شده درمتن مقاله‘ درحد خویش بدهم وامیدوارم برای آگاهی فعالین وجوانان امروز آذزبایجان این توضیحات توسط دیگر عزیزان تکمیل وتحلیل شودتحصن آقای لسانی به همراه برخی ازدوستان هویت طلب خویش درمسجد سرچشمه اردبیل دراعتراض به سفر جنایت پیشه گان ارمنی ( کسانی که دستشان به خون هزاران مسلمان آذربایجانی آغشته است وسابقه روشنی درتخریب مساجد مسلمانان وتبدیل آنها به طویله و…) به اردبیل برای توسعه فعالیت اقطصادی خویش در آذربایجان که هدف آن برای همگان روشن است صورت گرفت که یورش نیروهای امنیتی به مسجد ‘منجر به دستگیری متحصنین گردید واتهام دریافت پول از کشور آذربایجان شمالی ویا امریکا درهیچ دادگاه صالحی به اثبات نرسیده است .

اعتصاب غذائی آقای لسانی برای چندمین بار برای پرهیز از افزایش صدمات جسمی وروانی وی وبه خواهش فعالین آذربایجانی شکسته شده است .آتش زدن بانکها وتخریب اموال عمومی وخصوصی در شهرهای مختلف آذربایجان درقیام مردمی خردادماه سال گذشته باتحریک نیروهای امنیتی رژیم وبه دست مزدوران پیوسته به صفوف ملت صورت گرفت ودر حرکتهای خودجوش ملی به کرّات مشاهده شده است .

مطابق خبر سایت بازتاب ( تاریخ خبر 11/12/85 می باشد ) آقای لسانی تهدید به اعتصاب غذا نموده است درحالی که اعتصاب غذائی آقای لسانی از هفته ها پیش اغاز شده بود.

سایت بازتاب این بار نیز بسان گذشته وسنت جمهوری اسلامی برای اتهامات ناروا خویش نسبت به رادمرد پاکدامن آذربایجان‘ آقای عباس لسانی دلایل روشن ومحکمه پسندی ارائه نکرده است.

آقای رضائی !

می دانم که به طور منظم به تمامی سایتهای ملی گرای آذربایجانی مراجعه ونسخه برداری می کنید بنابراین به این نوشته نیز دست خواهید یافت وازآن مطلع خواهید شد ولی برای روشن شدن افکار عمومی می نویسم که شما درطغیان خویش غئطه ور شده اید وامیدی به اصلاح شما نماده است ووبه قول خودتان توبه گرگ مرگ است .

اگر باسوادهای محترم شما اندکی حب وطن ودرد ملت داشتند بسان تاریخ کم سوادان وبی سوادان آذربایجان مجبور نبودند تا سختی روزگار را به تن بخرنند وپا درعرصه میدان بگذارند وتاریخ ازاین موارد بسیار به خود دیده است . ستارخان ‘باقرخان ‘….

اگر فعالین آذربایجان کم سواد ویا بی سوادهستند بنا به تعریف شماعلت آن این است که ما چون شماها به رانتهای دولتی دسترسی نداریم تا به لطف آقای جاسبی ( ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ) وسایر دوستان دانشگاه هاوائی مدارک دکترا بگیریم .

الحق والانصاف آقای رضائی سیر تکامل وپیشرفت از بزن بهادر حرفه ای به زندانی سیاسی وپس از آن صاحب منصب سیاسی را خوب بلد هستند وعمری است که با این معادله آشنائی دارند.اگردراین معادله به جای نام نانوشته جمهوری آذربایجان شمالی ‘نام انگلستان وتاحدودی امریکا رابگذاریم وبه جای نام نوشته آقای عباس لسانی ‘نام آقای حاج طیب رضائی (پدراعدام شده اقای محسن رضائی ) وتا حدودی فرزند فراری آقای رضائی را بگذاریم این معادله به جواب روشن وصحیحی خواهد رسید .

آقای رضائی !امروز آقای لسانی را به جرم نکرده اخذ وجوهات از دول همسایه وخارجی مورد حمله ومجازات قرار می دهید پس مابه شماودوستان نزدیکتان چه بگوئیم که مزد وطن فروشی را هرروزه به حسابهای خود دربانکهای خارجی واریز می نمائید. وبسیاری مطالبی دیگر که عاقلان را اشارتی بس باشد!

برگرفته از سایت بای بک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر