۱۳۸۶ مهر ۲۹, یکشنبه

تغيير تاکتيک شوونيسم فارس٫ تحريک آشکار کردها بر عليه تورکها در خاک آذربايجان

چندي است که موردي نظر مرا به خود جلب کرده است. فکر ميکنم اين مورد تا اندازه اي براي شما نيز ايجاد ابهام کرده است.

زماني نام بردن از مليتهاي مختلف در رسانه هاي جمعي کشور ايران ناميده شده ممنوع بود. اينکار تا به اندازه اي دقيق انجام ميگرفت که به ندرت ميشد به نام صحيح ملتها برخورد. مردم آذري زبان٫ کرد زبانهاي ايران٫ خوزستانيها و …

اما٫ بعد از قيام ميليوني آذربايجان در سال گذشته٫ رژيم شوونيست فارس تاکتيک مبارزاتي و سرکوب خود را تغيير داده است. اين تغيير تا بدان حد پيشرفته است که رسانه هاي گروهي وابسته به رژيم نه تنها از تروريستهاي کرد با عناوين مبارز و چريک! نام ميبرند٫ بلکه اقدامات موزيانه اي در جهت تحريک کردها و حريصتر کردن آنها براي دست اندازي به خاک آذربايجان کرده اند.

رسانه هاي وابسته به رژيم خونخوار و هزار چهره شوونيسم فارس به قدري به تلاطم افتاده اند که ديگر از انتشار پرچم کردستان! نيز ابائي ندارند. اينان همانهايي هستند که از اسم کردستان نيز فراري بودند.

و امروز٫ شاهد بوديم که روزنامه جمهوري اسلامي نقشه اي براي کردها منتشر کرده و خاک آذربايجان را مسکن کردها! نشان داده است!

اين تغيير تاکتيک فقط يک دليل دارد و آن ترس فوق العاده شوونيسم از بيداري ملت تورک آذربايجان است. ترسي که روز به روز افزون ميشود و لحظه به لحظه عمال خودفورخته داخلي و خارجي را به عکس العملهاي گاها مضحک وادار ميکند.

ملت آذربايجان هر روز بيشتر از ديروز و هر لحظه بيدارتر از قبل راه خود را ميپيمايد. اقدامات فرهنگي و همکاري داخل و خارج از آذربايجان در حال گسترش است. فعالان آذربايجاني در داخل به اندازه اي به خودآگاهي رسيده اند که حتي بدون نياز به خارج نشينان٫ حرکت ملي را هدايت ميکنند. راههاي مختلف٫ عناوين و بهانه هاي مختلف از راهکارهاي اين فعالان دلسوز است که شعور ملي را در بين آذربايجانيان بيدار ميکند.

از روزي که کميته هاي مردمي دفاع از آذربايجان تشکيل يافته اند٫ تروريستهاي کرد و همدستان شوونيست آنها برآشفته شده اند و دنبال راههاي ديگري براي نفوذ در آذربايجان هستند. افشا گريهاي هوشمندانه کميته هاي دفاع از آذربايجان تا حد زيادي توانسته است خطر ملموس تروريسم کرد را مشهود نمايد و مردم را با عواقب خطرناک آن آشنا سازد.

کارهاي خلاف قانوني که توسط کردها انجام ميگيرند به طور منظم توسط ماموران شوونيسم فارس کنترل شده و پوشش داده ميشوند. اين کارها که شامل قاچاق٫ زورگيري٫ گروهک سازي٫ خريد و فروش غير قانوني٫ پولشوئي و گروگان گيري ميباشند٫ کاملا تحت نظر رژيم انجام ميگيرند.

يکي از نقشه هاي شوونيسم فارس-روس-ارمني ايجاد حائل بين آذربايجان و ديگر کشورهاي تورک منطقه است.

اشغال قاراباغ٫ اشغال شهرهاي مرزي تورکيه-آذربايجان٫ اسکان دادن کردها در بخشهاي تورکمن نشين ايران امروزي! مهاجرت مرموز کردها به آذربايجان شمالي و اسکان هدفدار آنها در مناطق مرزي و نيز ايجاد رعب و وحشت در شهرهاي مرزي آذربايجان با کردستان و اخيرا کمک مشهود به تروريسم کرد در عراق-تورکيه و شهرهاي مرزي آذربايجان.

خبرهاي رسيده از آذربايجان حاکي از گسترش همکاريهاي رژيم و گروهکهاي کرد است. در يکي از اسناد به دست آمده٫ کردهاي مناطق مرزي با اخذ وامهاي کلان و کم بهره٫ اقدام به خريد املاک در آذربايجان نموده اند. اين وامها به قدري سهل به کردها تعلق گرفته است که موجب اعتراض برخي از کارمندان بانک شده است. يکي از اين کارمندان نيز از کار معلق شده و به اتهام واهي برخورد نامناسب با ارباب رجوع! منتظر محاکمه اداري است!

اين برنامه هاي منظم که براي تحريک هر چه بيشتر کردها جهت اشغال آذربايجان انجام ميگيرند داراي عواقبي خطرناک و خونين ميباشد.

رژيم شوونيست فارس با اين اقدام خود در حال دشمن تراشي و ايجاد جنگ بين تورکها و کردها ميباشد. البته اين جنبه نيمه ظاهري ماجرا ميباشد و جنبه اصلي آن همانا جداسازي آذربايجان از کشورهاي تورک ميباشد.

کردها امروز به عنوان کارت بازي در دست شوونيسم قرار دارند. حکومت فارس با مسلح کردن کردها و ايجاد محدوديتهاي اقتصادي-فرهنگي براي آذربايجانيها٫ قصد ايجاد جنگ در آينده اي نزديک دارد.

هر چند نوشته هاي من از سوي برخي شناخته شده هاي خارج نشين و ساده لوح به صورت منفي تفسير ميشوند٫ ولي مطمئنم که فعالين دلسوز آذربايجاني٫ خصوصا آنهايي که خود در آذربايجان ميباشند و با مشکلات ملي از نزديک آشنا هستند٫ با اين نظريه ها به صورت حرفه اي و دقيق برخورد مينمايند. دوستاني که در آذربايجان٫ اقدامات خود را با وجود خطرات فوق العاده خطرناک ادامه ميدهند٫ مطمئنا برنامه هاي تدوين شده براي مقابله با اشغالگري کرد و تحرکات شوونيسم را اجرا خواهند نمود.

کردها هيچوقت به عنوان يک همسايه قابل احرترام براي ما نبوده اند. در طول تاريخ تهاجمات و غارتهاي کردها٫ چشمداشت به سرزمين ما و سؤاستفاده از اعتماد فعالين ملي آذربايجان ثبت شده است. کشتار خونين سولدوز که با شکست خفت بار تروريستهاي کرد خاتمه يافت هنوز فراموش نشده است. اين اتفاق دوباره تکرار ميشود اگر غفلت کنيم.

بعضي از شناخته شده هاي خود گم کرده آذربايجاني راه دموکراسي را گم کرده اند و از مليگرائي به تخفيف دهي منحرف شده اند! آنهايي که کرد را دوست اذربايجان معرفي ميکنند يا خائن به ملت هستند و يا نادان. به هر حال٫ در هر دو صورت خطرناکتر از دشمن هستند که بايد مراقب رفتارهايشان بود.

آذربايجان تنها با حرف خالي آذربايجان نخواهد ماند٫ دشمن در حال پيشروي است

بای بک

۲ نظر:

Anonymous گفت...

منیم ائل قارداشیم ، یول یولداشیم سلاملار
آنجه از قول بای بک نوشته ای درست است
قولتای های قلعه بایک و بعد نهضت هویت طلبی خرداد 85 نه تنها دشمنان تورک بلکه برای خود تورک ها نیز غیر قابل تصور بود
نهضت هویت طلبی تورک همیشه در بالای حرم جنبش قرار داشت ولی بااین دو پدیده، بدنه یعنی توده ای شدن آن و همراهی مردم با رهبران خود یک پدیده ای جدید بود که بنظر من حتی در زمان پیشه وری نیز چنین نبود پس به دست وپا افتادن دشمن یک امر طبیعی است سئوال اینجا است که نهضت و جنبش بااین حرکت مزورانه چگونه باید برخورد کند ؟
درد را گفتن درست باید راه برخورد با آن نیز در شکل کلی خود در حد امکان اشاره کرد
از اینکه می نویسی به وجودت افتخار میکنم با کرد ها نیز بایستی دو نوع بر خورد کرد
ساق اولاسان

پویا فارس 100درصد دوستار آذری های واقعی! گفت...

تقریبا از هر سه ایرانی یک نفر چه خوشوم بیاد چه نه خالص آریایی یا قفقازی یا همان سفید پوست خودمان هست و میتوانید به جدول هپلگروپ در ویکیپدیا مراجعه کنید(در جواب اینکه میگن فارسها اریایی نیستند) ترکها یا زردپوست هستند یا مثل هونها دورگه البته ما ترکهای سفید پوستی هم داریم که از قدیم تحت تاثیر تمدن ترکها که آن موقع و البته در نزدیکی چین زندگی میکرده اند فرهنگ و زبان نیمه ترکی داشته اند مثل همین هونهای سفید ولی در کل یک سفید پوست نیمتواند ترک باشد حتی اگر مثلا صدها سال هم باشد که ترکی حرف بزند و بهتر است که به فرهنگ غیر ترکی تمسک کند چه رسد به آذربایجانی ها که ترکی حرف زدنشان حتی هفتصد سال هم سابقه ندارد مورد دیگر که همیشه فارس ها را به کشتن دیگر اقوام متهم میکنند در حالی که همین شیعه رو آذری ها با شمشیر به ما قالب کردن من مشکلی ندارم اگر از ظلم و جور فارسها بر آذری ها صحب کنید ولی زمان را گم نکنید چون شما فقط میتوانید آنرا از ابتدای حکومت پهلوی تا الان بدانید مگر حکومت مثلا قاجار فارس بودند؟ یا صفوی؟ ایران صدها سال در دست عربها مسقیم یا به حکم خلیفه عرب اداره میشده و هزار سال هم که ترکهای عزیز حاکم بودند و میلیونها نفر فارس ها را همین ها کشتند و من واقعا عصبانی میشوم که جوری صحبت میشه که انگار هزاران سال هست که فارسهای دارن دیگر اقوام ایرانی رو میکشن نه! ایران در مجوع در پس از اسلام یکصدو اندی دست فارسها بوده.تنها قومی که به انها در این مدت ظلم واقعی شده کردها هستند که هم باید زبانشان اجازه صحبت داشته باشد بلکه باید در تمامی دانشگاههای ایران نیز تدریس بشه و ایران کشوری با دو زبان اصلی فارسی و کردی باشه و البته زبانهای پهلوی دیگر مثل گیلکی و غیره نیز در صورتی که بخواهند این امکان رو دارندر ضمن بچه فارسها این آذری ها قاطی کردن و تصصمیم خودشون رو گرفتن پس بیایید ما هم قرار مدارهامون رو بزاریم به محض اینکه اوضاع تغییر کرد باید الگوی بالکان رو استفاده کنیم و تمام سلاحهای سنگین رو از آذربایجان یا انتقال بدیم و یا درجا نابود کنیم تا در صورتی که ادعای استقلال کردن سلاحهای سنگین لازم رو نداشته باشند و براحتی اوضاع به کنترل ما دراید.زبان ترکی زبان مهاجم هست و باید ممنوع بشود همچننین زبان عربی.ننگ به ایرانی که این دو زبان بخواهد در ان قانونی باشد و من خودم انتحاری میشم و چنین مجلسی رو که بخواهد آن را قانونی بکند را با خاک یکسان میکنم در ضمن باید کم کم این زبان نوشتاری فارسی رو هم کنار بزاریم و الفبای قدیم رو استفاده کنیم!
اینم عکس یه آذری واقعیhttp://dc174.2shared.com/download1/?i=PxG0CtfQhRkoZCWw

ارسال یک نظر